ارجمندیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارایه بیش از یک میلیارد ریال کمک به نیازمندان فیروزکوه در قالب تهیه پوشاک

مدير كميته امداد شهرستان فيروزكوه گفت: بیش از یک میلیارد 300 میلیون ریال توسط خیران صنف پوشاک بازار تهران به ایتام و نیازمندان فیروزکوه پرداخت شده است.

ارایه بیش از یک میلیارد ریال کمک به نیازمندان فیروزکوه در غالب تهیه پوشاکحميدرضا ارجمنديان مدير كميته امداد شهرستان فيروزكوه در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه خدمت رسانی به  نيازمندان و تلاش برای توانمندسازی آنان از مهم ترين شاخصه های كميته امداد است، اظهار داشت: بر این اساس يک هزار و 158 دست پوشاک به ارزش بيش از يک ميليارد و 300 ميليون ريال توسط تعدادی از خيران صنف پوشاک بازار تهران به ايتام و نيازمندان فيروزكوه اهدا شده است.

وی با تأکید بر اینکه این نهاد به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف خود از منابع داخلی و كمک های خيران بهره می‌گیرد، تصریح کرد: نیکوکاران شهرستان فیروزکوه می توانند با شماره گيری #02114*1*8877* به وسیله تلفن همراه خود و وارد كردن مبلغ مورد نظر به صورت آنی کمک‌های خود را به محرومان پرداخت کنند.

ارجمندیان با بیان اینکه كمک ها و حمایت‌های خيران نقش بسزايی در ارایه خدمت و کمک رسانی به نيازمندان دارد، اضافه کرد: مشاركت خيران در ارایه خدمات مطلوب اين نهاد به مددجويان می تواند موفقيت هر چه بيشتر اقدامات و فعاليت های اين نهاد را برای محرومان رقم بزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار