فرماندار گناوه:

وصیت‌نامه‌های شهدا در ادارات گناوه نشر داده شود

فرماندار گناوه گفت: همه ادارات شهرستان گناوه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وصیت نامه شهدا را در تابلو اعلانات ادارات مربوط نصب و نشر دهند.

محمد تقی صفری در نشست کارگروه تخصصی شورای ترویج شهرستان گناوه با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، اظهار داشت: امروز همه ما مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی‌ها و فداکاری‌های آن‌ها هستیم و هر چه بیشتر در مسیر کار و تلاش و فرصت خدمت گذاری گام برمی داریم بعد از خدای بزرگ و عنایت امام زمان (عج) به برکت این شهدای والامقام است.

فرماندار گناوه افزود: همه ادارات شهرستان گناوه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هر هفته وصیت نامه شهدا را در تابلو اعلانات ادارات مربوط نصب و چاپ شده در اختیار افراد قرار داده و نشر دهند.

وی بیان کرد: ورودی و محیط داخلی همه ادارات شهرستان گناوه به تمثال مبارک شهدا به ویژه شهید شاخص شهرستان، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی مزین شود و بنیاد شهید و امور ایثاز گران بر این کار نظارت کند.

وی بیان کرد: همه ادارات شهرستان ماهی یک بار از خانواده شهدا در ادارات مربوطه دعوت کنند تا درباره خاطرات و زندگی شهدا صحبت کنند و از آن‌ها تجلیل شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه شهرستان گناوه در هر یک از نشست‌های شورای اداری شهرستان یکی از وصیت نامه‌های شهدا را آماده و قرائت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.