توزیع بسته‌های یلدایی بین خانوار‌های کم برخوردار گیلان

مردم خیر و نیکوکار گیلان با اهدای بسته‌های یلدایی به خانواده‌های کم برخوردار، شب یلدای خاطره انگیز برای این خانواده‌ها به ارمغان آورده اند.

مردم خیر و نیکوکار گیلان با اهدای بسته های یلدایی به خانواده های کم برخوردار ، شب یلدای خاطره انگیز برای این خانواده ها به ارمغان آورده اند.

سرهنگ حسن فیضیان فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار لاهیجانی توزیع شد گفت: این بسته‌ها شامل میوه، آجیل و شیرینی است که برای تهیه آن‌ها یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه رضوانشهر هم گفت: در شب یلدا هزار و ۲۳۵ بسته یلدایی به ارزش ۴۳۵ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. 

در خشکبیجار هم ۵۰۰ بسته معیشتی در شب یلدا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کامران حسین پور مسول حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار ارزش هر بسته را یک میلیون تومان اعلام کرد. 

حسین محبتی بخشدار سنگر هم گفت: به یاد ۳۰۱ شهید این بخش ۳۰۰ بسته یلدایی شامل میوه، آجیل، برنج، روغن و حبوبات به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد. 

در تالش هم به مناسبت شب یلدا ۳ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین خانواده‌های کم برخوردار شهر‌ها و روستا‌های تالش توزیع شد.

سرهنگ علی یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل هم از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان خبر داد. 

۲ هزار بسته یلدایی هم بین خانواده‌های کم برخوردار شفت توزیع شد.

فرمانده سپاه شفت گفت: برای تهیه این بسته‌ها ۵۰ میلیون تومان هزینه شد. 

در ضیابر صومعه سرا هم ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

ارشاد ره انجام بخشدار ضیابر گفت: ارزش این بسته‌ها ۲۰۰ میلیون تومان است. 

شهرداری رضوانشهر هم با برگزاری جشن یلدا، ۲۰۰ بسته یلدایی به نیازمندان این شهر اهدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.