بازداشت مربی که اقدام به کتک زدن یک کودک کرده بود

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب از بازداشت مربی که اقدام به کتک زدن یک کودک در مرکز نگهداری از کودکان سلمان کرده بود، خبر داد.

مهبودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی در رابطه کتک زدن یک کودک در مرکز نگهداری کودکان سلمان در منطقه یک اظهار کرد: فیلمی در فضای مجازی در ارتباط با کتک زدن یک کودک توسط مربی مرکز نگهداری کودکان سلمان منتشر شده است که امروز مربی که اقدام به این کار کرده بود با دستور قضایی توسط دادسرای ناحیه یک تهران بازداشت شد.

وی با بیان اینکه مرکز نگهداری کودکان سلمان یک مرکز شبه خانواده و زیر نظر بهزیستی است و افراد زیر ۱۸ سال در آن نگهداری می‌شوند، افزود: با دستور قضایی تمام کودکانی که در این مرکز نگهداری می‌شدند به یک مرکز دیگر منتقل شدند و این مرکز بسته شد.

مهبودی بیان کرد: همچنین عواملی که اقدام به تهیه فیلم و انتشار آن در فضای مجازی کرده‌اند توسط پلیس فتا در حال شناسایی هستند.

وی گفت: سازمان بهزیستی از این مرکز شکایت کرده است.

برچسب ها: بازداشت ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Ukraine
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
نباید بیشتر از چند تا بچه رو به مربیا تحمیل کنن و اگه زیادی دادن دولت باید صاحب مهد رو مجازات کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
تو مدارس دور افتاده و محروم هم دانش آموزان تنبیه بدنی سخت میشن چرا اونا رو پیگیری نمیکنید چند وقت پیش یه بچه پرده گوشش پاره شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
یعنی هر کس افشای فساد کرد باید تنبیه بشود؟!
مگر کتک زدن بچه های مردم فساد نیست؟!
اگر این مربیان خبیث به این کودکان هم تجاوز بکنند و کسی افشا بکند باید تنبیه شود یا تشویق؟!
اینگونه برخوردکردن با افشاگران یعنی اجازه دادن به این مربیان خبیث و یا هر فاسد دیگر که هر طور دلشان خواست می توانند به فساد خود ادامه دهند!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
برای استخدام در چنین مشاغلی کنترل و تست های روان شناسی ضروری است و شکستن آینه هم کار اشتباهی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
خوب دیگر چرا به آنان که فیلم را منشر کردند مشکل دارید اگر آن بندگان خدا فیلم را منتشر نمی کردند که این یاغی احمق و جنایت کار به کارش ادامه و حتی ممکن بود دیگران هم ....پس باید از کسانی که فیلم را پخش کردند به‌ویژه تشکر کرد نه برخورد بریم یک استکان چای دبش بخوریم برگردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آخه اگه این فیلم ها منتشر نشه و بازتاب عمومی نداشته باشه، برخوردی هم با افراد خاطی در فیلم صورت نمیگیره ، هر چند بهتره در مرحله اول از مراجع مربوطه پی گیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ترابی
۰۱:۳۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
باسلام اگر کسیکه فیلم گرفته بامشکل روبرو بشه دیگه ازبچه هاییکه کتک میخورندکسی باخبر نخواهدشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
چرا اینقدر دیر
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۲۳:۴۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
آخه اگر فیلم برداری ننشد و نشر پیدا تنمیکرد که کسی خبردار ننشد و مدعی العموم هم در خواب بود،حالا دنبال فیلم بردارش هستند.
این هم مثل افشا کننده فساده باید ازشون قدر دانی بشه نه اینکه تحت تعقیب بشه.
اصولا در ایران افشا کننده مجرمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
چرا افرادی که اقدام به تهیه فیلم کردند در حال شناسایی و برخورد هستند؟
اگر این طور باشه هر جرمی اتفاق بیفته هیچ کس منتشر نکنه تا مجرمین و خاطیان به جرم و جنایت ادامه بدهند. از یک طرف موسسه رو تعطیل می کنند و از طرف دیگه با منتشر کننده فیلم برخورد میشه. تا زمانی که این رویه باشه خودمون رو داریم فریب میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
این روانی های بی شرف باید ایقدر زد تا دیگه دستشون رو کودکان
بی دفاع بلند نشه ..
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۳:۱۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : اولاً باید مربی به تناسب سن سالش قصاص شود و دیه جریمه کتکهایی را که به آن کودک زده باید به حساب کودک پرداخت کند و از آن مرکز نگهداری کودکان سلمان هم باید اخراج شود ثانیاً پلیس چرا می خواهد آنان که این تخلف مجرمانه را در فضای مجازی پخش کردند دستگیر و مجازاتشان کند اگر چونین کنید بی عدالتی و ظلم کرده ایید چرا که اینها رسوا کننده و بوق زننده جرمی از طرف مربی متخلفی در فضای مجازی بودند و اینها کار خداوند جل جلاله است که می خواسته توسط این فرد که از این مربی مجرم فیلم گرفته رسوای عالمش کند و بسیار کار خوبی کرده باید در هر کجای این مملکت جرمی خلافی صورت می پذیرد مردم موظفند از آن جرم تخلف فیلم بگیرند و آن خلافکاران متخلفین را رسوایشان کنند تا جرم جنایت تخلف در جامعه ایران اسلامی بسیار کم شود و مجرمین بفهمند که هزاران چشم داره اونها رو می بیند در حال ارتکاب جرم تا هر غلطی که دلشان خواست نکنند هر ظلم ستمگری فسق فساد فحشایی که دلشان خواست نکنند تا هر دزدی اختلاسگری چپاولگری کلاهبرداری که مجرمین دلشان خواست نتوانند انجام دهند پلیس هرگز نباید این افراد را دستگیر مجازاتشان کند که فیلم از صحنه جرم گرفتند اگر این بندگان خوب خدا از این مربی خلافکار مجرم فیلم نمی گرفتند در حالا جرمش هیچ کس متوجه ظلم ستمگری این مربی بی شرف بی شرم حیای بی وجدان نامرد نمی شد که کودک مظلوم بی سرپرست یتیمی را داشته کتک می زده ، اتفاق به نظر بنده حقیر بسیار کار عمل به موقع خوبی انجام دادند که فیلم این مربی ناجوانمرد را در فضای مجازی پخشش کردن دستشون درد نکنه که این مربی ملعون مجرم را رسوایش کردید ایوالله ماشاءالله مرحبا احسنت . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۱۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
زمان ما معلما و ناظمها ما رو تیت پر میکردن،سیاه و کبود میکردن!یاد شیلنگ گاز بخیر!خوب میچسبید
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوبدون،گول نخور
۲۱:۲۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
به به،چ خاطرات شیرینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
جالبه کسی که این خطا رو افشا کرده رو میخوان دستگیر کنن ولی کسی که اختلاس رو افشا کنه(طرح سوت زنی) تشویق میشه؟!
آخرین اخبار