سمنان میزبان چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دامپروری

دبیر نمایشگاه محصولات کشاورزی و دامپروری سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات، نهاده‌ها وتجهیزات آبیاری برای حفظ آب و خاک و محیط‌زیست در سمنان خبر داد.

دهقان  در نشست خبری با خبرنگاران گفت:  نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دامپروری از سه الی ۶ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در سمنان برگزار می‌شود.

وی با از حضور ۶۰ شرکت فعال کشور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ۶۰ شرکت فعال در حوزه‌های زراعی، باغی، دامی، آبزیان، دانش‌بنیان و...از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه بزرگ حضور دارند.

دبیر نمایشگاه محصولات کشاورزی سمنان با بیان اینکه ۸۰ درصد شرکت های شرکت کننده در بخش کشاورزی فعالند ادامه داد: ۲۰ درصد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نیز در حوزه دامپروری فعالیت دارند.

وی هدف حضور شرکت های فعال در نمایشگاه سمنان را شناخت بازار کشاورزی و دامپروری این استان برشمرد و گفت: شناخت فعالان این بخش از نیازهای بخش کشاورزی استان می‌تواند به حل مشکلات استان در بخش‌های زراعی، باغی، دام و طیور و...کمک شایانی کند.

دبیر نمایشگاه محصولات کشاورزی سمنان از این نمایشگاه به عنوان ویترینی از توانمندی‌های بخش کشاورزی استان نام برد و اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه به حل چالش های بهره برداران بخش کشاورزی در استان کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.