شرکت ۸۰ مجموعه علمی در «کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز»

دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز از شرکت ۸۰ مجموعه علمی در این کنگره خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا مودب دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز در اختتامیه سومین این کنگره که در دانشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، گفت: در سومین سال این کنگره ۵۵۰ مقاله برای این همایش رسید، ۵۰ مقاله انتخاب شد و در ۲ روز اخیر در کمیسیون‌های «امام رضا (ع) و حقوق»، «امام رضا (ع) و پزشکی و سلامت»، «امام رضا (ع) و مدیریت و علوم سیاسی»، «امام رضا (ع) و علوم تربیتی و روانشناسی»، «امام رضا (ع) و اقتصاد» و «امام رضا (ع) و فرهنگ و ارتباطات» با حضور بهترین اساتید، شخصیت‌های علمی و عالمان فرهیخته حوزه و دانشگاه این کمیسیون‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: نکته مهم در مجموع این مقالات این بود که علاوه بر اشاره به نکته‌های علمی روز در آن دانش، بهره‌مندی از معارف اهل بیت (ع) به خصوص امام رضا (ع) در این مقالات مورد توجه قرار گرفت که امتیاز بزرگی برای جامعه علمی و دانشگاه امام رضا (ع) محسوب می‌شود.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز ادامه داد: ۸۰ مجموعه علمی در این همایش شرکت کردند و در ۱۲ محور مقالات ارائه شد. ۱۴ کارگاه و نشست علمی برگزار شد. کنگره امسال در رویکرد بین‌المللی تقویت شد و ۸ کشور که برخی از آنان غیرمسلمان بودند در این همایش حضور پیدا کردند. این مسیر برای سال‌های آینده نیز ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.