نقشه نافرجام دختر جوان برای اخاذی از پدرش

دختر جوان برای راضی کردن خانواده‌اش به ازدواج او و پسر مورد علاقه‌اش نقشه آدم‌ربایی و اخاذی دو میلیارد تومانی از خانواده خود را طراحی و اجرا کرد.

چند روز قبل مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ربوده شدن دخترش خبر داد: شیلا از دیروز ناپدید شده است، ابتدا فکر کردیم به خاطر اختلافاتی که با ما دارد از خانه قهر و تلفنش را خاموش کرده، اما وقتی شب به خانه نیامد نگرانی‌هایمان بیشتر شد. تا اینکه صبح امروز از تلفن همراهش پیامی آمد که او را ربوده‌اند و برای آزادی‌اش معادل دو میلیارد تومان دلار باید به آدم‌ربا بدهیم.

با شکایت مرد میانسال، تحقیقات آغاز و آموزش‌های لازم به او داده شد و سپس وی با آدم‌ربا قرار ملاقات گذاشت. اما کسی در محل قرار حاضر نشد، برای دومین بار این ماجرا تکرار شد، اما باز هم کسی سر قرار نیامد از سویی تیم تحقیق در بررسی‌ها دریافت که دختر ۲۲ ساله با خانواده‌اش به خاطر مخالفت آنها با ازدواج او و خواستگارش اختلاف داشته است. آن‌طور که در تحقیقات به‌دست آمد، شیلا با پسر جوانی به نام میلاد آشنا شده، اما وقتی وی برای خواستگاری به خانه آنها رفته بود، خانواده شیلا از آنجایی که وضعیت مالی پسر جوان هم‌تراز با خانواده شیلا نبود، پاسخ منفی داده بودند که همین موضوع باعث شده بود بین دختر دانشجو و خانواده‌اش اختلاف به‌وجود بیاید.

با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات روی پسر جوان متمرکز شد و با شناسایی خانه میلاد، زمانی که کارآگاهان راهی خانه او شدند، شیلا را در خانه او پیدا کردند. بدین ترتیب مشخص شد دختر جوان سناریوی آدم‌ربایی دروغین را طراحی کرده تا از خانواده‌اش اخاذی کند.

شیلا که دستش رو شده بود در تحقیقات گفت: من به میلاد علاقه داشتم، اما زمانی که به خواستگاری‌ام آمد پدرم به او گفت دخترم در پر قو بزرگ شده و همیشه بهترین زندگی را داشته، تو چطور می‌خواهی با این وضع مالی‌ات زندگی او را تأمین کنی؟ حداقل باید یک ماشین مدل بالای شاسی بلند داشته باشی که جلوی مردم بتوانم سرم را بلند کنم.

او ادامه داد: من که می‌خواستم با میلاد زندگی کنم، تصمیم گرفتم نقشه‌ای بکشم تا از پدرم پولی بگیرم و به میلاد بدهم و او بتواند یک خودروی شاسی بلند بخرد و پدرم را راضی به ازدواج کند. حتی با خانواده‌ام چند باری قرار گذاشتم، اما از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که آنها به پلیس خبر داده‌اند و به میلاد گفتم سر قرار نرود.

به دنبال اظهارات دختر جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی پایتخت ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

 

برچسب ها: سرقت ، آدم ربایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیگه کار از کار گذشته. حالا باباش سرش رو بلند کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
رسید گی زیاد به فرزندان مخصوصا تک فرزندی باعث شده بیشتر اونها هرچیزی فراهم شده وبدون تفکر بخواهند فارق از این که در آینده این حماقت باعث آسیب دیدن اون ها می شود واین به علت تربیت نادرست خانواده هاست که محبت زیاد ولوس کردن بچه را جزو تربیت درست دانسته اما تربیت فکری وتوانایی اونها رو برای تصمیم گیری درست سهل انگاری کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دخترها معمولا یه مهره مغزشون شل بسته شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دانشجو چه رشته ای بوده به این دختر میخوره حداقل سواد ابتدایی داشته باشه پسره پول بابات رو می‌گرفت و راهش می‌کشید میرفت ترا تنها میذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عجب!!!
بدبخت بابا با اين دخترش به نظرم زودتر از دستش خلاص بشه بهتره اونوقت قدر باباش رو مي دونه بابا هم الكي زياد سخت نكيره علف بايد به دهن بزي شيرين باشه كه اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بزرگترین معمای دنیا اینه چرا زنها و دخترا اینقدر ساده لوح اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینها همه حکمت طبیعته معمولا جنس مذکر از نظر اندام و سایر موارد از مونث بالاتر هست برای قالب شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر ساده نبودند که مرد سالاری حاکم نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
به نظرم این دختر خل و چل رو سریعتر رد کن بره تا آبروت بیشتر از این نرفته
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
از یک طرف بیچاره پدرش از یک طرف خب الان کدوم جوون خودرو شاسی بلند داره؟ دخترها و پسرهای با عقل کم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا احمقی دختر،
وقتی رفتی تو زندگی واسه چندر غاز موندی، اونوقت سر شوهر بدبخت غرغر که کردی، بعدا میفهمی که پدرت چی میگفت
آخرین اخبار