ورود سفیر اهدای خون سالم به اصفهان

کرامت عزیززاده سفیر اهدای خون با پیام اهدای خون سالم اهدای زندگی وارد استان اصفهان شد.

 این دو چرخه سوار گیلانی که با هدف آگاه سازی جامعه در خصو ص فرهنگ انسان دوستانه اهدای خون از زادگاهش سفر خود را آغاز کرده و قصد دارد به ۲۴ استان کشور رکاب زنی کند، به اصفهان رسید.


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در مراسم استقبال از این ورزشکار گفت: اهمیت اهدای خون در نجات بخشی بیماران بر کسی پوشیده نیست و این قبیل اقدامات فرهنگی می‌تواند تأثیر شگرفی بر گسترش فرهنگ اهدای خون و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.


کیان دهراب پور با اشاره به قطب بودن اصفهان در درمان کشور و همچنین تعداد قابل توجه بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی و تعداد ۶۲ مراکز درمانی در استان گفت: مصرف خون و فرآورده‌های خون در این استان بسیار بالاست و نیاز است که مردم به طور مداوم و مستمر برای اهدای خون در مراکز انتقال خون حضوریابند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراکز درمانی باشیم.


کرامت عزیز زاده، دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی به اتفاق مدیرکل و کارکنان انتقال خون استان اصفهان، دو نهال در جلوی اداره کل انتقال خون استان، دو نهال در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یک نهال در محوطه صدا و سیمای مرکز استان را به یاد اهداکنندگان خون غرس کرد و با اهدای شاخه گل از اهداکنندگان خون و کارکنان انتقال خون قدردانی کرد.


این رکابزن گیلانی عضو فعال فدراسیون دوچرخه سواری کشور، سفیر سلامت و سفیر سازمان انتقال خون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.