از مجازات قاچاقچیان کالا و دام تا کشف موتورسیکلت خارجی در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از مجازات و جریمه افراد متخلف و قاچاقچی در استان خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت متخلفان و جریمه آن‌ها خبر داد.

حمل بیش از هزار بسته کالای قاچاق به نام مسافر به کام قاچاقچی

راننده اتوبوس که بیش از هزار بسته کالای قاچاق را تحت عنوان بار مسافر جابجا می‌کرد، در تعزیرات حکومتی لار محکوم شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده حمل هزار و ۹۹۴ بسته کالای قاچاق شامل انواع پوشاک، کفش، گل و گیاه، دستگاه چای ساز، قهوه ساز و آسیاب قهوه به ارزش ۲ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال در یکی از شعب تعزیرات حکومتی شهرستان لار رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک ۹ فقره پرونده تخلف از سوابق راننده اتوبوس و همچنین یک متهم دیگر در رابطه با این تخلف کشف شد و اتهام انتسابی را محرز اعلام کرد.

سالاری گفت: به تصمیم شعبه علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده و تحویل آن‌ها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ۲ نفر متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی چهاربرکه هنگام بررسی خودرو‌های عبوری این تخلف را از یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی لار ارسال کردند.

نجات بره‌ها از دام قاچاقچی

افزون بر ۱۰۰ راس بره هنگام قاچاق با یک دستگاه خودرو کامیون کشف و ضبط شدند. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده حمل و انتقال ۱۰۲ راس دام زنده قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال از شهرستان لار به مقصد بیرم در یکی از شعب تعزیرات حکومتی لار رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و باتوجه به اظهارات راننده کامیون، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی فداغ هنگام بررسی خودرو‌های عبوری متوجه کامیون حامل بره‌های قاچاق شده و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی شهرستان لار ارسال کردند.

کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز در فیروزآباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز در فیروزآباد خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: پرونده نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت BMW۱۲۵۰ به ارزش ۷ میلیارد ریال در یک واحد مسکونی در یکی از شعب تعزیرات حکومتی فیروزآباد رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهم پیرامون پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متهم را به پرداخت ۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان فراشبند گزارش این تخلف را کشف و برای بررسی به تعزیرات حکومتی فیروزآباد ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار