۵۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت زنجان به صورت هوشمند فعالیت می‌کنند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: با اعزام تیم‌های واکنش اضطراری ۵۰ درصد جایگاه های عرضه سوخت این استان در بستر هوشمند فعال شده است و در ۵۰ درصد دیگر نیز بدون کارت سوخت و محدویت خدمات ارایه و تلاش می شود تا ساعتی دیگر مشکلات باقی مانده مرتفع شود.

حمید حبیبی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: ۲۴ ساعت از اشکال فنی و اختلالات سامانه هوشمند جایگاه های عرضه سوخت سپری می شود و در زمان حاضر ۱۰۰ درصد جایگاه های سوخت استان در مدار عملیات قرار دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل خاصی در خدمت رسانی به مراجعه کنندگان وجود ندارد، اضافه کرد: در جایگاه های سوختی که خارج از بستر سامانه هوشمند و بدون کارت سوخت خدمات ارائه می کنند، محدودیتی وجود ندارد.

حبیبی یادآور شد: بر این اساس مراجعین به جایگاهها، هر لیتر سوخت بنزین را به قیمت ۳۰ هزار ریال و هر لیتر گازوئیل را ۶ هزار ریال دریافت می کنند که بعد از هوشمند شدن سوختگیری می توانند از کارت سوخت خود استفاده کنند و سهمیه ها نیز محفوظ است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان ادامه داد: هم اکنون ۶۷ جایگاه سوخت در استان فعال است که روز گذشته پس از وقوع اختلال در آنها، بلافاصله ۲۰ گروه فنی برای رفع مشکل سوخت رسانی پمپ بنزین‌های استان به تمام شهرستان‌ها و جایگاه‌ها اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام مسوولان هیچگونه بحث افزایش قیمت انرژی در دستور کار وزارت نفت نیست و مردم به این شایعات توجه نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.