قدردانی به پاس حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی از حضور پرشور مردم استان در تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی از حضور پرشور مردم استان در تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

پروردگار حکیم را شاکریم که در لحظه‌های نیاز، بشارت‌های تردیدناپذیر را بر دل‌های بیدار این ملّتِ خداجوی و خداباور نازل می‌فرماید.


بیشتر بخوانید


سلام و صلوات خدا بر شهدای والامقام که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز میهن اسلامی برافروختند و باری دیگر فضای کشور را مشحون از عطر حضورشان کرده و غبار غفلت از روح و جانمان زدودند.

درود و رحمت خداوند عظیم بر مردم صبور، وفادار، مقاوم و بصیر استان چهارمحال و بختیاری که با حضور پُرمضمون خود در تشییع این دُردانه‌های به میهن بازگشته در ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، حقیقتا یکی از به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ نظام اسلامی را رقم زدند.

از این‌رو خاضعانه از مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهیدان و نیز مسئولین و همه دست‌اندرکارانی که در حماسه پر شکوه استقبال، وداع و تشییع پیکر‌های پاک ۸ شهید والامقام گمنام و همیشه جاوید در سراسر استان ایفای نقش کردند، تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون پاسداری از آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، شهیدان عزیز و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را مسئلت داریم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار