پلیس در کنار مردم است

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: تعامل خوب مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی به امنیت مطلوب در سطح شهرستان منجر می‌شود، و پلیس در کنار مردم است.

سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی شهرستان لامرد در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از افتخارات بنده این است که محل خدمتم در شهرستان لامرد است، چرا که این شهرستان مردمانی مومن، متدین و بااصالت دارد.

او با اشاره به وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان لامرد، گفت: این شهرستان از لحاظ امنیت و احساس امنیت در وضعیتی مطلوب قرار دارد که این موضوع بسیار مهم است.

لشکری افزود: خوشبختانه هیچگونه مولفه ناامنی در سطح شهرستان وجود ندارد که جا دارد در این خصوص از تعامل و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان با خادمان خود در مجموعه انتظامی تقدیر و تشکر داشته باشم.

او با بیان موضوع که مجموعه انتظامی ضابط دستگاه قضایی است و در راستای تدابیر و قوانین این مهم انجام می‌شود، افزود: با این وضعیت، در بحث کشفیات جزو شهرستان‌های خوب استان هستیم.

سرهنگ لشکری فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: تعامل خوب مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی به امنیت مطلوب در سطح شهرستان منجر می‌شود، و بدانید که پلیس در کنار مردم است.

او در ادامه با بیان این که شهرستان لامرد در موضوع مبارزه با قاچاق کالا نیز جزو شهرستان‌های خوب استان می‌باشد، افزود: با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان، قاطعانه و برابر با قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ لشکری افزود: امنیت به راحتی و سادگی به دست نمی‌آید و مجموعه فراجا شهدای گرانقدر زیادی در مسیر تولید امنیت مردم تقدیم کرده است که این موضوع از افتخارات مجموعه بزرگ انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار