آخرین اخبار از حمله تروریستی راسک

وزیر کشور گفت: دستگیری عوامل حمله تروریستی راسک به صورت جدی در حال پیگیری است.

احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره حمله تروریستی راسک و دستگیری عوامل این عملیات تروریستی گفت: این موضوع به عنوان یک کار جدی در منطقه در حال تعقیب است و به محض آنکه اطلاعات جدیدی به دست آید، به استحضار مردم می‌رسانیم.

وزیر کشور اظهار کرد: در جلسه امروز با استانداران چند نکته مهم را مطرح کردیم؛ اولین موضوع درباره مسائل فرهنگی بود و پس از آن درخصوص انتخابات و موضوعات اقتصادی صحبت‌هایی شد.

وزیر کشور گفت: موضوعات فرهنگی و فعال شدن هر چه بیشتر شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها و شکل قرارگاهی آنها مورد بحث قرار گرفت و نقطه نظرات منعکس شد.

وی ادامه داد: در بحث انتخابات، بیشترین موضوع درباره مشارکت بود که مورد گفتگو قرار گرفت. درباره مسائل اجرایی بحث‌هایی شد و موضوع سوم هم درباره مسائل اقتصادی بود که با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور  و مسئولین بانک مرکزی صحبت‌هایی شد. 

وحیدی بیان کرد:  یکی از مسائل مهم دولت و شعار ما، رشد تولید و مهار تورم است. حول این مسئله صحبتهایی توسط استانداران انجام شد و پیشنهادات مختلفی در ارتباط با مسائل مربوط به تامین مالی مطرح شد. 

وزیر کشور اظهار کرد: موضوع راه اندازی واحد‌های راکد همچنان به عنوان سیاست مهم دولت مورد بحث قرار گرفت. درباره تامین کالا‌های اساسی مردم صحبت‌هایی شد و کار‌هایی که باید در سطح ملی و استانی صورت گیرد و نتیجه این موضوعات در جهت توسعه و پیشرفت عملی شود. برای این توسعه و پیشرفت پروژه‌هایی که وجود دارد باید با فوریت بیشتری تامین مالی شوند.

وزیر کشور گفت: بانک مرکزی قبول کرده که بعضی از پروژه‌ها را سریع‌تر تامین مالی کند و همچنین از روش‌های جدید تامین مالی استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۰۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
پاکستان جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان بوده است. مقر اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در خاک پاکستان است.
دست خیانتکار و جنایتکار تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان باید جوری قطع شود که درس عبرتی برای دیگران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۰۰ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
تروریست های جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش در خاک پاکستان فعالیت می کنند.
دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
یکم عجیب نیست همین جناب وزیر درباره موضوعات و اتفاقات رخ داده حجاب اظهار نظر می کند اما تا به امروز درباره اختلاس و رانت چای چیزی نگفتند!!!!!؟؟؟
آیا در حیطه وظایفشان نیست؟ حیطه وظایف ایشان فقط درباره عامر به معروف و حجاب است؟؟؟
بعید است رانتی به این بزرگی جای اظهار نظر وزارت کشور نداشته باشد!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
چقدر راحت وارد ستاد نیروی انتظامی شده اند در که سالمه چطور رفتند داخل/ نگهبان های مقر انتظامی کجا بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
کی این جمله تامین کالاهای مردم تمام میشود یاد سال ۵۷ می افتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
این خبر راجب انتخابات بود یا حمله تروریستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
تروریست‌ها مورد حمایت مدعیان حقوق بشر دیگر آرامش نخواهند داشت.
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل و مزدوراشنان دیگر آرامش نخواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
آره داریم میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۳۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از خاک پاکستان وارد این کشور می شوند.

حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
آخرین اخبار