اعلام آمادگی هلدینگ‌های دولتی و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: هلدینگ‌های دولتی و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

شهرام زارع در جلسه هیات مشاوران اتاق بازرگانی استان با بیان اینکه هلدینگ‌های دولتی و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان کلنگ‌زنی شده‌اند، اما عملیات اجرایی آن‌ها آغاز نشده است. 

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: مقرر شد چند طرح سرمایه‌گذاری در مناطق کم برخوردار استان آماده و به سرمایه‌گذاران ارائه شود. 


بیشتر بخوانید


وی در خصوص احداث پارک اوره در چهارمحال و بختیاری، گفت: این مسئله موجب می‌شود تا از خام فروشی محصولات پتروشیمی جلوگیری شود و می‌توان برای حدود ۲۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد. 

در پایان این جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت، اعضا پیشنهادات خود را ارائه دادند و مقرر شد کتابچه آماده شده اصلاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۰۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
چهارمحال بختیاری استانی قرار گرفته در زاگرس مرکزی بین مرکز و بنادر جنوبغرب و در مسیر شاهراه و مسیرهای تجاری و ترانزیتی شرق به غرب آسیا و سواحل دریای مدیترانه است
این قرار گیری بین مرکز کشور و دریا و داشتن منابع آب و انرژی فراوان و رودها و سدهای بزرگ و گذر خطوط پرقدرت انرژی همه و همه سرمایه گذاری در این استان بام ایران را عاقلانه و بصرفه و پایدار و مانا و ماندگار میکند
امیدواریم استان بام ایرانمان چهار محال بختیاری به استانی ابر صنعتی در کشور تبدیل شود
آخرین اخبار