منزوی:

آگاهی مودیان نقش مهمی در ارتقای حوزه امور مالیاتی دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان ملی برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان کمک بیشتری به تقویت حوزه امور مالیاتی استان‌ها داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان اظهار کرد: انجام محاسبات و آگاهی مودیان نقش مهمی در ارتقای حوزه امور مالیاتی دارد.

محمد کاظم منزوی افزود: حجم زیادی از مشکلات مالیاتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه مشکلات مرتبط با اصناف استان در دولت سیزدهم رفع شد و این دولت به مطالبات کارآفرینان و تولیدکنندگان توجه دارد و دستور‌های لازم را برای تسهیل در امور کارآفرینی صادر می‌کند.

وی یادآور شد: مسئولان ملی برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان کمک بیشتری به تقویت حوزه امور مالیاتی استان‌ها داشته باشند.


بیشتر بخوانید


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تلاش برای افزایش فروش محصولات تولیدی در این استان می‌تواند به رشد و توسعه همه‌جانبه این استان کمک کند.

شهرام زارع فارسانی تاکید کرد: افزایش اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری با ارتقای تعامل، همدلی و وحدت بین مسوولان و بخش خصوصی محقق خواهد شد.

مدیرکل سابق امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری نیز نظام مالیاتی را یکی از راه‌های تامین درآمد پایدار دانست و گفت: به نظام مالیاتی نباید فقط نگاه درآمدی داشت.

حمیدرضا منتظری نظام مالیاتی را تحقق‌بخش اقتصاد مقاومتی اعلام و تاکید کرد: عدالت و هوشمندی در نظام مالیاتی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند.

وی مردم‌داری و مردم‌یاری را راهبرد اصلی در نظام مالیاتی دانست و اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری رتبه دوم کشوری در اجرای نظام هوشمند مالیاتی در ۲ سال اخیر را دارد.

منتظری تصریح کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اتاق اصناف و سایر تشکل‌های اقتصادی استان ارتباط مطلوبی با اداره‌کل امور مالیاتی دارند و می‌توان از این فرصت برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی بهره‌گیری کرد.

در این آیین از خدمات حمیدرضا منتظری مدیرکل سابق امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری قدردانی و عزیزالله گنجی به‌عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.

حمیدرضا منتظری مدتی قبل به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار