آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در استان سمنان+ فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در استان سمنان برگزار شد .

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سمنان ساعت ۱۵ و میقان شاهرود ساعت ۱۴ برگزار شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود در حاشیه برگزاری آیین تشییع و وداع گفت: پیکر شهید جوان ۲۲ ساله که در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده بود، در روستای شهیدپرور میغان به خاک سپرده شد.

علی احمدی به تشییع پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس روز ۱۶ آذرماه در شاهرود اشاره کرد و گفت: آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهیدان با حضور گسترده مردم ولایی و شهیدپرور شاهرود و همچنین حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود، ابوطالب جلالی معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آیین استقبال از این سروقامتان سرافراز در استان سمنان از شاهرود آغاز شد، ابراز کرد: این شهدای گمنام در عملیات‌های والفجر یک و مقدماتی منطقه فکه (۲۶،۱۹ و ۲۷ ساله)، خیبر در منطقه جزیره مجنون (۲۲ ساله) و کربلای پنج منطقه شلمچه (۲۱ ساله) به فیض شهادت نائل آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.