ارتش اسرائیل: با وضعیت دشوار و پیچیدگی‌های بی‌سابقه روبرو هستیم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به وضعیت دشوار در جنگ زمینی علیه غزه، گفت که ما خواستار ادامه و گسترش عملیات زمینی هستیم.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در غزه، با وضعیت دشوار و پیچیدگی‌هایی روبرو شده‌اند که تا کنون تجربه نکرده بودند.

با وجود اینکه ارتش رژیم اسرائیل روز گذشته سه اسیر صهیونیست را کشته است، هاگاری مدعی شد: عملیات ویژه‌ای انجام می‌دهیم که آن را اعلام نمی‌کنیم، ولی برای آزادی گروگانهاست. ما از آنچه رخ داده است، درس گرفته‌ایم.

شبکه خبری الجزیره به نقل از هاگاری گزارش داد، ارتش اسرائیل از هر فرصتی استفاده خواهد کرد تا همه اسرا را سالم بازگرداند.

با اینکه ارتش صهیونیستی با عملیات‌های خود باعث کشته شدن اسرای اسرائیلی شده است، وی گفت: ما خواستار ادامه و گسترش عملیات زمینی هستیم؛ زیرا باعث شده است شماری از گروگان‌های خود را آزاد کنیم.

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس هم امشب با بیان اینکه ارتش صهیونیستی به جای آزادی اسرای خود، آنان را می‌کشد، خاطر نشان کرد: به خانواده‌های اسرا می‌گوییم که با ماجراجویی‌های نتانیاهو و کابینه وی، شاید هیچ اسیری [زنده]بازنگردد.

صهیونیست‌ها روز گذشته سه نفر از اسرای خود را در غزه کشتند، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، تحقیقات اولیه درباره کشته شدن سه اسیر نشان می‎دهد، سه نیروی ارتش بر خلاف رویه، عمل کرده‌اند.

سه اسیر، با حالت تسلیم و بدون لباس و یکی از آن سه، با در دست داشتن پارچه سفید از مسافت چند ده متری و در حالی کشته شدند، که به زبان عبری از نظامیان ارتش کمک خواسته بودند.

تک تیرانداز اسرائیلی در حالی به آنان شلیک کرده که آنان در ظاهر غیرنظامی بوده اند و مهمتر اینکه پارچه سفید (به نشانه تسلیم) داشته‌اند.

حمدان در پایان تأکید کرد: اگر دشمن صهیونیستی می‌خواهد اسرای خود را زنده بازگرداند، فقط باید بر اساس تبادل اسرا باشد و پس از توقف کامل جنگ حاصل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۳۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت سازمان های بین المللی از خط قرمز عبور کرده‌ است.
که ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از خط قرمز در نوار غزه عبور کرده‌ است.
و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها جنایتکار سکوت اختیار کرده اند.
تعداد شهدای غزه به ۱۸۶۰۸ نفر رسید/ شمار شهدای فلسطینی به ۱۸۶۰۸ نفر افزایش پیدا کرده و تعداد مجروحان به ۵۰۵۹۴ نفر رسیده است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
دولت آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
ارتش آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
کشورهای اروپایی شریک جرم اسرائیل هستند.
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۲۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
بیایید ای قاتلان مدفن شما خاک غزه وفلسطین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
به دلاوران حماس می‌گوییم سعی کنید از سربازان و نظامیان صهیونیسم اسیر بگیرید ، ابزار خوبی برای فشار به اسرائیل است.
Canada
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
لطفا ترجمه کنید تا همه ببنند
How A Jewish settler changed his mind
HasanAbi
و
RARE CNN W
HasanAbi
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
شیرمردان یمن فعلا پا گذاشته رو گلوتون.جنگ را ادامه بدید نفس تون بند میاد.
Germany
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
کدام وقت تا حالا روی حرفاش بوده که بازم دم از آزادی اسرایش میزند این اسراییل حتی ب خانواده های خود رحمی ندارد چه برسد که اسیر فلسطینی آزاد کنن و بعد از مدتی به هر بهانه ای مثل شیرین ابوعاقله اونا رو تک تک شهید کنن بعد بگن اتفاق بود این ذاتشونه خدا کنه محمود الهی شن
Canada
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
باید. همه این کلیپ ها را ببنند
RARE CNN W
HasanAbi
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
و همین بلا را ستاد هدفمند کردن یارانه ها بر سر ما ملت ایران اورد و فشار روانی را برای ما ایرانیان به ارمغان اورد و ما ثانیه به ثانیه شاهد افزایش قیمت ها هستیم درکت می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
شرایط اره افتادی
کاری که سر ما خواستی بیاری
آخرین اخبار