پرستار مهابادی برگزیده کشوری شد

مدیر شبکه بهداشت درمان مهاباد گفت: کلثوم پسوه‌ای پرستار شاغل در بخش کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به عنوان پرستار برگزیده و نمونه کشور انتخاب شد.

امید صادق امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه پرستار این شهرستان نمونه کشوری شد،  گفت: این انتخاب در راستای پیشبرد برنامه عملیاتی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ویژه استمرار و ارتقای شاخص‌های ملی کیفیت مراقبت‌های پرستاری انجام گرفته است.

وی اضافه کرد:  انضباط اداری، تعهدات حرفه‌ای، اخلاقی و اجتماعی و رعایت وظایف حرفه‌ای و تخصصی شغلی و آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی از دلایل انتخاب این پرستار است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در ادامه گفت: علاوه براین پرستار شمسی رسولی سوپر وایزر شاغل در دفتر پرستاری بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به عنوان نمونه استانی معرفی شد.

صادق امیری با بیان اینکه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان در طول دوران کرونا خدمات شایانی به بیماران ارائه کرده است، بیان کرد: هم اکنون ۴۰۰ پرستار در قالب گروه‌های پرستاری در بخش‌های مختلف درمانی این شهرستان مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند.

«کلثوم پسوه ای» دارای مدرک کارشناس پرستاری و سابقه ۱۸ سال خدمت در بخش کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد می‌باشد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های جنوب آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۲۷۰ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

با حضور مدیر شبکه، رئیس بیمارستان و مسئولان از پرستار نمونه کشوری شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.