معرفی ۱۷۴ پرستار نمونه در گلستان

امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز پرستار ۱۷۴ پرستار نمونه استان معرفی و از ۴۰ پرستار تجلیل شد.

استاندار گلستان در این مراسم اعلام کرد: بر اساس نظرسنجی استانی در رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی، بخش سلامت رتبه برتر استان را کسب کرد.

علی محمد زنگانه همچنین گفت: در حوزه تجهیز امکانات پزشکی و سلامت در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی افتاد و تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه در مراکز درمانی گلستان ۴۷۰۰ پرستار مشغول خدمت هستند، افزود: شاخص تعداد پرستار به تخت در کشور ۱.۱۲ و در گلستان ۱.۳۶ است و این شاخص در استان ما از میانگین کشوری بالاتر است.

او در خصوص مطالبات پرستاران در حوزه معوقات مالی گفت: بر اساس پیگیری‌ها بخشی از کارانه و اضافه کار همکاران پرداخت شده است و در حال پیگیری برای پرداخت باقی مانده مطالبات هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد جذب نیرو‌های جدید پرستاری هم گفت: امسال با برگزاری یک آزمون ۱۰۰ پرستار جذب شدند و مراحل به کارگیری آن‌ها در حال انجام است و با رایزنی که چند روز گذشتهروز‌های گذشته با وزارت بهداشت داشتیم مقرر شد مجوز‌های لازم برای برگزاری آزمون مجدد و جذب نیرو برای استان اخذ شود.

برچسب ها: پرستار نمونه ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.