استعفا مدیر کل مدیریت بحران استانداری کردستان

استاندار کردستان ضمن موافقت با استعفای سعید کریمی، سیروان بهرامی را به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری منصوب کرد.

 اسماعیل زارعی‌کوشا در حکمی، سیروان بهرامی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کردستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان منصوب کرد. 

در حکم استاندار کردستان خطاب به بهرامی آمده است: به موجب این حکم با حفظ سمت، سرپرستی اداره کل مدیریت بحران استانداری تا تعیین مدیرکل جدید به جنابعالی محول می‌شود؛ امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیرو‌های لایق، دلسوز و کارآمد، با اتخاذ تدابیر مناسب، در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق باشید.

استاندار کردستان در حکم صادره خطاب به مدیرکل سابق اداره کل مدیریت بحران هم آورده است: همکار گرامی سعید کریمی، ضمن موافقت با استعفای جنابعالی، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان، تشکر می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.