معاون فرماندار دیلم تاکید کرد:

مناسب سازی محیط برای استفاده معلولان و جانبازان دیلم در ادارات و بانک‌ها

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان دیلم گفت: مناسب سازی محیط برای معلولان و جانبازان باید در ساختمان‌های در حال احداث اداری و بانک‌ها شهرستان دیلم مد نظر قرار گیرد.

محمود پور داوودی جمعه شب در نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی محیط شهرستان دیلم اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری ما پرداختن به امور معلولان، جانبازان و سالمندان است و وظیفه ماست که خدمتگزار خوبی برای آن‌ها بوده و زمینه را برای حضور آنان در جامعه فراهم کنیم تا بتوانند از حقوق برابر در مقایسه با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم افزود: نقاطی از شهر که نیاز به مناسب سازی دارند شناسایی شده و طی زمانبندی مشخص نسبت به مناسب سازی آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی گفت: مناسب سازی باید در ساختمان‌های در حال احداث اداری و بانک‌ها شهرستان دیلم نیز باید مد نظر قرار گیرد.

فاطمه جوهری، رئیس اداره بهزیستی دیلم نیز ضمن ارائه گزارشی از مصوبات نشست قبل و تقدیر از اداراتی که در خصوص مناسب سازی مشارکت داشته‌اند چالش‌ها و مشکلات موجود در شهرستان را بیان کرد و خواستار همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در امر مناسب سازی شد.

در ادامه نشست علیرضا متانت نماینده انجمن معلولان شهرستان نیز مکان‌هایی از سطح شهر که نیاز به مناسب سازی دارد را بیان کرد و خواستار پیگیری جهت رفع آن‌ها شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.