مزایده ۷۰ دستگاه خودرو توسان در بوشهر

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: پس از صدور دستور فروش قضایی، چهارمین مزایده فوق العاده در سه ماه گذشته برای ۷۰ دستگاه خودرو سواری توسان انجام شد.

سید علی عسکری روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از دریافت دستور فروش خودرو‌های توسان، بلافاصله روند اخذ مجوز‌های لازم از جمله استاندارد، محیط زیست و ارزیابی با تلاش کارکنان اموال تملیکی بوشهر آغاز و کمتر از دو هفته خودرو‌های فوق در مزایده فوق العاده آذر ماه مطرح شدند.

وی با بیان اینکه در سه ماه اخیر این اداره کل در کنار مزایده‌های ماهیانه سازمان ۴ مزایده فوق العاده برگزار کرده است، افزود: بیشتر این مزایده‌ها مربوط به خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی بوده است.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد مزایده فوق العاده شماره ۵۸۶ اموال تملیکی، با ۱۰۲ ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر برگزار شد که ردیف‌های قابل توجه آن مربوط به پرونده‌ی ۷۰ دستگاه خودرو سواری توسان در اختیار این اداره کل و به ارزش اولیه ۱۷۰ میلیارد تومان است.

عسکری بیان کرد: همچنین مزایده ماشین آلات راهسازی و کالا که از روز ۲۳ آذرماه تا ۲۹ آذر ۱۴۰۲ به مدت یک هفته برگزار می‌شود و اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالا‌های موضوع این مزایده می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه کرده و پس از دریافت نامه، کالا یا کالا‌های مدنظر خود را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: ثبت قیمت‌های پیشنهادی تنها از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی (eauc.setadiran.ir) انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر عنوان کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالا‌های مطرح شده، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر امکان‌پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.