استاندار بوشهر:

دستورالعمل جدید ته لنجی به استان بوشهر ابلاغ و اجرایی شد

استاندار بوشهر گفت: با پیگیری انجام شده و دستور آیت‌الله رئیسی دستورالعمل جدید ته لنجی به استان بوشهر ابلاغ و اجرایی شد.

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه انتخابات مشارکت مردم در تعیین سرنوشت جامعه است اظهار داشت: مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات نماد حمایت و پشتیبانی از انقلاب، کشور و اسلام است.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند از ایجاد زیرساخت‌های لازم خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر دارای ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی که در ۱۰ شهرستان ۴ حوزه انتخابیه استقرار دارد.

وی از وجود ۸۳۰ شعبه اخذ رأی در استان خبر داد و تصریح کرد: مردم استان بوشهر در دفاع از نظام اسلامی دارای کارنامه درخشانی هستند و در همه صحنه‌ها با حضور باشکوه دشمنان را ناامید کردند.

استاندار بوشهر بیان کرد: برای برگزاری انتخابات باشکوه همه دست‌اندرکاران پای کار هستند و بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی پیش‌بینی می‌شود حضور مردم استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفند بیش از دوره‌ها قبل باشد.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری مسئولان در تحقق مطالبات مردم در حل مشکل ته لنجی گفت: با پیگیری انجام شده و دستور آیت‌الله رئیسی دستورالعمل جدید ته لنجی به استان بوشهر ابلاغ و اجرایی شد.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اتحاد و انسجام مردم، مسئولان و اقشار مختلف جامعه افزود: همه مسئولان در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.