امام جمعه موقت بندرعباس:

فلسطین درد کهنه جهان اسلام است

امام جمعه موقت بندرعباس ضمن اشاره به جنگ حماس و اسرائیل گفت: موضوع فلسطین درد کهنه جهان اسلام است.

 حجت الاسلام عطاءالله میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس افزود: حدود ۵۰ قطعنامه در سازمان ملل برای جلوگیری از کشتار کودکان و زنان فلسطینی و ویرانی خانه‌ها تصویب شد، اما همه آن‌ها را آمریکا به خاطر اسرائیل وتو کرد.

وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) دریایی از مهربانی و ایثار بود که اخلاص و دلدادگی دو مولفه‌ی اصلی برای شناخت ایشان است.

امام جمعه موقت بندرعباس در بخشی دیگری از سخنان خود افزود: نسل حضرت زهرا (س) نسلی پربرکت است که امروزه نیز شخصیت‌های مهمی از جمله امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، از تبار ایشان هستند.

حجت الاسلام میرزاده گفت: افرادی همانند شیخ زکزاکی هم به برکت حضرت فاطمه زهرا (س) در حوزه علمیه قم تعلیم دیده و در نیجریه به تربیت بیست میلیون محب اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

وی همچنین از مسئولان استانی خواست با توجه به برقراری دوباره سفر‌های حج عمره، امکان اعزام زائران از بندرعباس نیز فراهم شود تا زائران هرمزگانی مجبور به اعزام از سایر استان‌ها نشوند.

حجت الاسلام میرزاده همچنین از دولت خواست با توجه به نام نویسی زائران از سال‌های ۸۷ تا ۹۰ و با توجه به کاهش ارزش پول آنها، تسهیلات مالی برای زائران فراهم شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.