امام جمعه بندرعباس ؛

داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات سالم به نمایش بگذارند

امام جمعه بندرعباس گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی یک انتخابات سالم و اخلاقی را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس با توجه به در پیش بودن انتخابات در ۱۱ اسفند امسال گفت: گفتمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه بیشتر گسترش و نشر داده شود.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: داوطلبان مجلس شورای اسلامی با تبلیغات سالم وارد مجلس شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: مجلس انقلابی باید جلوی نفوذ و سلطه دشمن را بگیرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس روز مجلس نامگذاری شده است گفت: مجلس شورای اسلامی باید در تراز شهید مدرس و با ویژگی‌های ایشان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:ضد زیاده خواهی، آزاد مردی و ضدنفوذ دشمن از جمله ویژگی‌های شهید آیت الله مدرس بود.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: شهید مدرس تهدیدات و تطمیع او را از مسئولیتش دور نمی‌کرد و همیشه به فکر منافع ملت بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی افزود:امروز امنیت اقتصادی کشور ما مرهون حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش و سپاه در دریاهاست.

امام جمعه بندرعباس افزود:دریا‌های سراسر دنیا جولان گاه اقتدار دریادلان سپاه و ارتش است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در آینده‌ای نزدیک قدرت اول دریا‌ها در سطح جهان باشیم.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در عملیات‌هایی مانند عملیات مروارید رژیم بعثی را فلج کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:در آن دوران آمریکایی‌ها که قصد داشتند با جنگ نفتکش‌ها منطقه را نا امن کنند، نیروی دریایی ارتش جلوی آمریکایی‌ها ایستادند و برگ زرینی در تاریخ کشور ثبت شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز قدرت نیروی دریایی ارتش به مرز‌های منطقه محدود نشده است و در آب‌های فراسرزمینی مانند دریای مدیترانه، کاراییب و باب المندب و هرجایی که منافع جمهوری اسلامی ایران اقتضا کند، حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو افزود: دانشجویان امروز به دنبال حرف نو، آرمان گرا و ضداستکبار هستند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: دانشجویان بیدار هستند و نمیگذارند دشمنان توطئه‌ای برای آنان داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: نباید اگر از طرف دانشجویان حرف جدیدی مطرح شد ما نگران شویم.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گران فروشی یکی از آسیب‌های بازار گفت: بر اساس روایات گرانفروشی اگر به مرز اجحاف برسد و خلاف قوانین و مقررات نظام اسلامی باشد حرام است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:گرانی در جامعه ناشی از سیاست‌ها و برنامه‌های اشتباه دولت و مجلس است و اگر هماهنگی بین وزارتخانه‌ها نباشد نتیجه اش گرانیست.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید سیاست‌های دولت در جهت کاهش تورم و افزایش اعتماد مردمی باشد.

برچسب ها: نمازجمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.