اورژانس چابهار امسال بیشترین ماموریت را انجام داده است

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: طی ۸ ماه امسال بیش از ۲۲۰۵ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار ثبت شده است.

 ایرج ضاربان  اظهار کرد: طی ۸ ماه امسال بیش از ۲۲۰۵ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار ثبت شده که شهرستان چابهار با ثبت ۱۰۲۲ ماموریت در حوادث ترافیکی بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: متأسفانه به علت وقوع این تصادفات ۳۶۰۰ نفر دچار آسیب دیدگی شده‌اند و ۷۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار با اشاره به انجام ۱۵ ماموریت امدادی توسط اورژانس هوایی گفت: از این تعداد ۶ ماموریت امدادی جهت جابه جایی مادران باردار و انتقال به مراکز درمانی انجام گرفته است.

وی گقت: تعداد ۳۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار فعال است که با توجه به جمعیت تحت پوشش و حوادث ترافیکی روزانه، افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس در جهت ارتقاء خدمات امدادی پیش بیمارستانی ضرورت دارد.

دکتر ضاربان از مردم خواست در هنگام بروز حادثه از جا به جایی مصدومین به جز در موارد اضطراری که احتمال فوت فرد مصدوم وجود دارد خودداری کنند و در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵ اطلاعات دقیقی از تعداد مجروحین و نوع حادثه را در به اپراتور اورژانس اعلام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار