بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان

اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بارش برف و باران در استان تا عصر امروز ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با فعالیت سامانه هوای سرد و بارشی از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون، بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در در مناطق کوهستانی بالای هزار و ۵۰۰ متر، تا عصر امروز ادامه دارد.

محمد دادرس از خروج تدریجی این سامانه هوای بارشی از گیلان از عصر امروز خبر داد و افزود: پدیده یخبندان امشب و صبح فردا در مناطق کوهستانی استان محسوس است.

وی با بیان اینکه کمترین دما در گیلان در شبانه روز گذشته از اسب وونی تالش صفر درجه سانتی گراد و رودسر ۱۵ درجه سانتی گراد گزارش شد، اضافه کرد: دمای فعلی رشت مرکز گیلان، ۱۰ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۱۰۰ درصد است.


مدیرکل هواشناسی گیلان همچنین از نامناسب بودن دریای خزر برای فعالیت‌های دریانوردی با بیش از یک و نیم متر ارتفاع امروز و فردا خبر داد و افزود: صیادان و دریانوردان از عصر فردا می‌توانند با احتیاط به دریا بروند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان همچنین از بارش برف در مناطق کوهستانی ماسال ، لاری خانی در محدوده سیاهکل – دیلمان، اسالم – خلخال و بره سر رودبار خبر داد و گفت: به رغم باز بودن جاده‌های این مناطق ، به علت ادامه بارش برف، شهروندان هنگام تردد در این مسیر‌ها حتما از زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی در خودرو‌های خود استفاده کنند.

 

برچسب ها: برف ، مناطق کوهستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.