تشکیل پرونده ترک فعل برای متولیان حوزه ارتباطات در کردستان

رییس کل دادگستری کردستان گفت: با توجه به عدم رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده جدید سنندج به مریوان، برای مدیران مربوطه پرونده قضایی ترک فعل تشکیل می‌شود. 

حجت الاسلام سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در سومین جلسه مشترک با شورای معاونین و روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی تابعه استان در سال جاری اظهار کرد: با توجه به عدم رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده جدید سنندج به مریوان علی رغم تذکرات مکرر، برای مدیران مربوطه در این خصوص پرونده قضایی ترک فعل تشکیل می‌شود. 

وی همچنین خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی تابعه استان تاکید کرد: تا پایان سال‌جاری نباید در استان هیچگونه وسیله نقلیه بلاتکلیفی در پارکینگ‌ها باقی بماند و تمامی این وسایل نقلیه تعیین تکلیف شوند. 

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تا پایان سال‌جاری باید برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ برای استان‌ها در دادگستری استان بصورت صحیح و کامل اجرایی شود. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای مصوبات بازدید از حوزه‌های قضایی استان، اظهار کرد: نظارت روسای دادگستری و دادستان‌های استان بر اقدامات ضابطین قضایی و همچنین نظارت بر جلب‌های صادره و قرار‌های تامین متناسب توسط قضات بسیار ضروری است و با توجه به تاکیدات رییس قوه قضاییه در جلب‌های صادره باید حقوق شهروندی رعایت شود. 

وی افزود: با توجه به کمبود شدید قاضی بومی در استان کردستان و در پی سفر ریاست معظم قوه قضاییه به استان در اردیبهشت ماه سال‌جاری، با جدیت پیگیر اجرایی شدن دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر جذب اختصاصی قضات برای استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.