هفت هزار عمل جراحی در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان انجام شد

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان گفت: به صورت میانگین سالانه بیش از هفت هزار عمل جراحی در اتاق عمل‌های مجهز این بیمارستان انجام می‌شود.

محمدرضا میرادی  اظهار کرد: در حال حاضر ۸۴ متخصص در رشته‌های داخلی، داخلی اعصاب، جراحی، جراحی مغز اعصاب، قلب، ارتوپدی، پوست، انکولوژی، فک و صورت، دیابت، اعصاب، فیزیوتراپی، گفتار درمانی و روان در این بیمارستان مشغول ارائه خدمات به هم استانی‌ها هستند.

وی ادامه داد: این بیمارستان با ۲۳۲ تخت فعال مرکز اصلی تروما در شرق کشور است، پذیرش بیماران و مصدومان حوادث ترافیکی، مصدومان نزاع و درگیر و مصدومان حوادث خانگی از جمله توانمندی‌های بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان در زمینه‌های مختلف درمانی است.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) زاهدان گفت: در اتاق عمل این بیمارستان تمامی اعمال ارتوپدی و گچ‌گیری، جراحی مغز و اعصاب، فک و صورت، جراحی عمومی، گوش حلق و بینی و جراحی‌های ترمیمی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات پیشرفته و فوق‌تخصصی در بخش icu بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) زاهدان، افزود: این بخش با داشتن ۴۰ تخت ویژه ICU و پذیرش ماهانه تعداد ۱۶۰ بیمار از جمله بخش‌های مجهز به تجهیزات مدرن مراقبتی و تشخیصی محسوب و خدمات مراقبتی با کیفیت مطلوب به بیماران این بخش‌ها ارائه می‌شود.

میرادی تصریح کرد: در آزمایشگاه این بیمارستان با بهره گیری از ۵۰ نیروی مجرب و دستگاه‌های بروز و پیشرفته تمامی خدمات تخصصی آزمایشگاهی شامل بیوشیمی خون و ادرار، هورمون شناسی، هماتولوژی، میکروب‌شناسی و پاتولوژی به هم استانی‌ها ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار