امضای تفاهم‌نامه استقرار سامانه بهینه‌سازی انرژی در صنایع کوچک آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه همکاری استقرار سامانه بهینه‌سازی و متناسب‌سازی انرژی در صنایع کوچک میان شرکت شهرک‌های صنعتی استان با شرکت خدماتی شهرک صنعتی شهید سلیمی امضا شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت:  تفاهم نامه  استقرار سامانه بهینه‌سازی انرژی در صنایع کوچک با استفاده از راهکار‌های مدیریت تجمیعی تقاضا محور (ADMS) برای ایجاد هماهنگی و توسعه همکاری‌ها با هدف پیاده‌سازی طرح‌های بهینه‌سازی و متناسب‌سازی مصرف انرژی در واحد‌های صنعتی و معدنی مستقر در شهرک صنعتی و نهادینه‌سازی افزایش بهره‌وری در حوزه انرژی انجام می‌شود.

آقای مطلبی افزود: این طرح با حمایت از حضور و فعالیت تیم‌های دانش بنیان و فن‌آور مدیریت هوشمند انرژی در شهرک صنعتی برای آگاهی بخشی، آموزش، مشاوره و پیاده‌سازی طرح‌های مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی و پایش امضا شده است.

وی اظهار کرد: مرحله نخست این طرح با آموزش نیرو‌های شاغل در صنایع و اجرای طرح فیدر تضمینی در شهرک صنعتی معرفی شده از سوی شرکت شهرک‌ها برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت مدیریت هوشمند مصرف برق در واحد‌های صنعتی و معدنی مستقر در شهرک صنعتی به طور هماهنگ انجام می‌شود.

آقای مطلبی ادامه داد: در مرحله دوم با توسعه بازار انرژی صرفه‌جویی شده واحد‌های صنعتی و معدنی مستقر در شهرک صنعتی واحد‌های فعال در این حوزه از مزایای مالی این همکاری بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار