وزیر میراث فرهنگی و گردشگری:

لغو روادید با ۳۲ کشور به تصویب رسید

ضرغامی گفت: در جلسه امروز دولت پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی برای لغو روادید با ۳۲ کشور به تصویب رسید و این لغو روادید در مرحله اول است.

 سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: سال‌هاست که دنیا، اتحادیه اروپا با ویزای شینگن یک یکپارچگی در حوزه ارتباطات و گردشگری ایجاد کرده است؛ اخیرا کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز یک چنین ویزایی برای خود تعریف کردند.

وی افزود: خیلی خوب است این دولت با تدبیر و شجاعت و تشخیص همه ضرورت‌ها و با استفاده از اهمیت گردشگری به این موضوع توجه کند؛ بنده بسیار تاکید دارم در مسئله گردشگری، زیرا نگاه ما این است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در جلسه امروز دولت پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی برای لغو روادید با ۳۲ کشور به تصویب رسید و این لغو روادید در مرحله اول است و پیشنهاد ما ۶۰ کشور بوده است.

ضرغامی عنوان کرد: کشور‌های بحرین، عربستان، امارات، روسیه، قطر، موریتانی، لبنان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، تانزانیا، اندونزی، ژاپن، سنگاپور، مالزی، برزیل، کوبا، ونزوئلا، صربستان، بلاروس و کرواسی از جملۀ این کشور‌ها هستند. 

وی تاکید کرد: با این اقدام با ایران‌هراسی و بسیاری از ترفند‌های جبهه استکبار مقابله می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خیلی هم بین المللی فکر نکن هرچیزی به آداب ورسوم ایرانی میخوره عمل کن دست بین الملل روشده نودو نه درصد کارهای بین المللی فقط برای منافع پولداران غربی نظام بی فرهنگ واراذل واوباش نظام سرمایه داری است که مشخص شده تمامی مدارکشان وپُست ومقامشان پولی است نه عقلی وعلمی
Germany
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
چی زدی داداش اینقدر بدبینی گفتمت از موتوری خرید نکن!
آخرین اخبار