کاخ‌سفید: به ایران پیام دادیم که نمی‌خواهیم شاهد درگیری بیشتری در منطقه باشیم

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که این کشور به ایران پیام داده که نمی‌خواهد شاهد گسترش درگیری در منطقه باشد.

«به ایران پیام داده‌ایم، نمی‌خواهیم شاهد درگیری بیشتری در منطقه باشیم». این سخنان را «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با ان‌بی‌سی مطرح کرده است.

ایران بار‌ها اعلام کرده است که هیچگونه نیروی نیابتی در منطقه نداشته و گروه‌های مقاومت در کشور‌های منطقه کاملا مستقل و بنا بر صلاح‌دید و تصمیمات خود عمل می‌کنند. «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در کنفرانس خبری اخیر خود بر این موضوع تاکید کرده است.

آمریکا خود بزرگترین حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی در حملات همه جانبه به باریکه غزه به شمار می‌آید. آمریکا تا کنون چند صد میلیون دلار تسلیحات برای اسرائیلی‌ها ارسال کرده است. اخیرا نیز دولت بایدن با استفاده از اختیارات اضطراری و بدون مراجعه به کنگره، بیش از ۱۴ هزار گلوله تانک برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده است.

واشنگتن همچنین از مخالفان هرگونه آتش‌بس در غزه به شمار می‌آید. بامداد شنبه بود که واشنگتن قطعنامه آتش‌بس فوری در نوار غزه را وتو کرد. این در حالی بود که ۱۳ عضو دیگر شورای امنیت به این قطعنامه رای مثبت داده و انگلیس نیز به آن رای ممتنع داده بود.

کربی در ادامه مصاحبه با ان‌بی‌سی گفت که واشنگتن به شدت نگران گسترد درگیری بوده و این کشور نمی‌خواهد شاهد باز شدن جبهه جنگ در شمال میان اسرائیل و لبنان باشد.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی ادامه دارد که تلفات غیرنظامیان در باریکه غزه به بیش از ۱۸ هزار کشته و حدود ۵۰ هزار مجروح رسیده است.

سازمان‌های امداد و کمک‌رسانی سازمان ملل متحد وضعیت غزه را تحت تاثیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناق غیرنظامی «آخرالزمانی» توصیف کرده‌اند و گفته‌اند تحت تاثیر شرایط کنونی نیمی از جمعیت ساکنان غزه گرسنه هستند و هزینه هر یک کیسه آرد نیز تحت تاثیر جنگ به ۹۵ دلار افزایش پیدا کرده است.

سازمان جهانی بهداشت امروز سه شنبه اعلام کرد که تنها ۱۱ بیمارستان آن هم به صورت محدود در سرتاسر نوار غزه فعال هستند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ما از سال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار به رسمیت نمی شناسیم
۱۶:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ما از سال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار به رسمیت نمی شناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل ابزار گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است/ آمریکا به ارزش‌های انسانی توهین می‌کند
اسرائیل عامل اصلی تهدید صلح بین‌المللی و ابزاری برای گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است.
که رژیم اشغالگر اسرائیل با ادامه جنایات وحشیانه خود علیه غزه و تجاوزات مکرر به اراضی سوریه و لبنان، درحال شعله‌ور کردن منطقه و سوق دادن آن به سمت انفجاری است که نمی‌توان آن را مهار کرد.
که عصر سه شنبه به وقت محلی 12 دسامبر 2023 برابر با 21 آذر ماه 1402 تشکیل شد، 153 کشور از میان 193 عضو سازمان ملل به قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند. 10 عضو سازمان ملل رای منفی دادند و 23 عضو نیز رای ممتنع دادند و به این ترتیب اکثریت قاطع اعضای سازمان ملل در برابر آمریکا و رژیم اسرائیل ایستادند.
رای مثبت 153 کشور به قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه نشان می‌دهد که همه جهانیان خواستار توقف فوری تجاوزات وحشیانه اسرائیل علیه ملت فلسطین هستند. در سایه ناتوانی شورای امنیت مقابل آمریکا، مجمع عمومی سازمان ملل دهمین نشست اضطراری خود را درباره وضعیت خطرناک اراضی اشغالی فلسطین برگزار کرد. این نشست برای دومین بار در کمتر از دو ماه برگزار شد تا در آن اصرار آمریکا و برخی کشورهای غربی برای نابودی آرمان فلسطین و کشتار کودکان فلسطینی در یک نسل‌کشی بی‌سابقه که تاکنون بیش از 18 هزار شهید و 50 هزار زخمی به جای گذاشته است مورد بررسی قرار بگیرد.
اسرائیل ابزار گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است
اشغالگران قصد دارند زیرساخت‌های نوار غزه را نابود کنند و همچنان به محاصره آن و جلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه و استفاده از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی از جمله بمب‌های فسفری آتش‌زا و تهدید به استفاده از بمب اتمی علیه غزه ادامه دهند. صهیونیست‌ها با نادیده گرفتن همه قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی از هیچ جنایتی ضد مردم فلسطین دریغ نمی‌کنند. همه باید بدانند آنچه که امروز در اراضی اشغالی فلسطین رخ می‌دهد اتفاقی نیست که صرفا از 7 اکتبر آغاز شده باشد؛ بلکه این تجاوزات و جنایات صهیونیست‌ها از چندین دهه قبل و با اشغالگری آنها در فلسطین آغاز شد.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و تجاوزات مستمر آن ضد اراضی لبنان و سوریه و همچنین فرودگا‌ها و زیرساخت‌های غیرنظامی کشور ما که نقض آشکار قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل است بار دیگر ثابت می‌کند که اسرائیل چیزی جز ابزاری برای گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه نیست و این رژیم تحت حمایت آمریکا و غرب عامل اصلی تهدید صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی می‌باشد.
اقدام آمریکا در شورای امنیت علیه غزه توهین به معیارهای بشردوستانه است
که اقدام آمریکا در استفاده مجدد از حق وتو خود در شورای امنیت برای جلوگیری از تصویب قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه به معنای ایستادن این کشور در برابر خواست اکثریت قریب به اتفاق اعضای این شورا بوده و یک توهین شرم‌آور به معیارهای بشردوستانه محسوب می‌شود. این اقدام آمریکا همچنین میزان تمایل آن برای کشتار غیرنظامیان را نشان داده و ثابت می‌کند که واشنگتن و کشورهای غربی مستقیما در جنگ غزه حضور دارند و هدف آنها نابودی ملت فلسطین و اجرای پروژه موسوم به «اسرائیل بزرگ» بر روی اجساد کودکان فلسطینی است.
آمریکا به جای اینکه به شورای امنیت اجازه دهد بعد از 2 ماه تجاوز بی‌وقفه صهیونیست‌ها ضد غزه این تجاوزات را متوقف کند، با وتوی قطعنامه آتش‌بس فرصت جدیدی را در اختیار رژیم اشغالگر قرار داد تا جنایات خود را با شدت بیشتری علیه غیرنظامیان ادامه دهد. کشوری که همواره شعارهای دموکراسی سر می‌دهد و ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد و می‌گوید که در محافظت از صلح و امنیت بین‌المللی نقش مهمی ایفا می‌کند، شورای امنیت را از انجام مسئولیت خود در برابر تجاوزات علیه غیرنظامیان بازمی‌دارد. این اقدام بیانگر سیاست واقعی آمریکا در حمایت بی‌چون و چرا از اسرائیل و مصون کردن این رژیم از هرگونه پاسخگویی به خاطر نقض قوانین بین‌المللی و مفاد منشور سازمان ملل است.
شکست چندباره شورای امنیت در توقف تجاوزات اسرائیل ضد مردم غزه، این رژیم را برای تداوم جنایات سیستماتیک آن گستاخ‌تر کرده است. در شرایطی که کشورهای غربی برای حقوق بشر در دیگر مناطق جهان گریه می‌کنند، شاهد ریاکاری آشکار و معیارهای دوگانه این کشورها در برخورد با ارزش‌های انسانی هستیم.
سوریه بر ادامه حمایت خود از ملت برادر فلسطین در مبارزه برای آزادسازی این سرزمین اشغالی و برپایی دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس تاکید دارد. همچنین باید یک اقدام جدی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه و کمک‌رسانی مستمر و فوری به این منطقه و نیز محاکمه جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آفرین
نمره انشا ۲۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شهادت ۱۸۶۰۸ نفر در نتیجه ۶۹ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر خبر داد. و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در این مدت ۶۹ روز است که در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شما غلط کردید که به ایران پیام دادید . پاسخ ما در میدان جنگ مشخص هست و خواهد شد
شیطان بزرگ با صهیونیست ها در نسل کشی مردم غزه شریک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
تو هنوز نرفتی غزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
۰۰:۳۳۲۲ آذر ۱۴۰۲
عصبانیت و ناراحتی شدید امروز اسرائیلی‌ها بعد از جنگ دو ماهه از این است که با حدود ۴۰ هزار سرباز جنگی به شمال غزه حمله و این منطقه کوچک را با یکی از شدیدترین بمباران‌های تاریخ ویران کرده است ولی حماس همچنان پا برجاست و جالب‌تر از همه اینکه با آن همه کشتار بی‌پناهان غزه‌ای، در نظرسنجی ۱۴ نوامبر از فلسطینیان در غزه و کرانه باختری که توسط مؤسسه جهان عرب برای تحقیق و توسعه انجام شد، ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که دیدگاه مثبتی در مورد حماس دارند.


۰۰:۳۲۲۲ آذر ۱۴۰۲
اگر چه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه توسط آمریکا برای چندمین بار وتو شد و بار دیگر دروغ بودن حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد ولی در این مورد توجه به دو نکته حائز اهمیت است. یکی این که جبهه مقاومت و مشخصاً حماس توانسته است تا یک اجماع بین‌المللی را برای ایجاد آتش‌بس و حمایت از حقوق غیر‌نظامیان ایجاد کند. دومین نکته این است که ایالات ‌متحده به دلیل حمایت کورکورانه خود از رژیم منحوس صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد تبدیل به بازیگری منفعل در بحث‌های حقوق بین‌الملل شده است.
Iran (Islamic Republic of)
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست
۰۸:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اخبار رو درست انتشار بدید، پیام نداده بلکه هشدار جدی داده.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
و متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار، ناتوان و عاجز در این مدت 13 سال است که در مقابل این همه جنایت های آمریکا جنایتکار، غرب جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و مزدورانشان در سوریه سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
مسوولیت تلفات غیرنظامیان در غزه برعهده دولت آمریکا جنایتکار است.
۱۷:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مسوولیت تلفات غیرنظامیان در غزه برعهده دولت آمریکا جنایتکار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
پس چرا دایم امریکا به اسراییل سلاح کشتار جمعی و بمب ممنوعه فسفر سفید میفرستد . اگر کشور دیگری به جز امریکا این کار را میکرد دوباره جنگ به پا میشد
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۰۸:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ما هم نمی‌خواهیم شاهد درگیری بیشتری در منطقه باشیم
ارسال سلاح به اسرائيل را متوقف كنيد
جنگ در غزه را متوقف كنيد
گذرگاههاي غزه را براي امدادرساني بين المللي بازكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
منطقه ی خاورمیانه میانه را چه به آمریکای جنایتکار و بی منطق؟ ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ابر گودرت کار دیگه ای از دستش بر نمیاد درک کنید:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی
مرگ بر حامی آن آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
معلومهنیروهای مقاومت بدجوری از خجالتشون در اومدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ما خودمون میدونیم که غیر از پیام دادن کار دیگه ای ازت بر نمیاد. نمیخواد اعتراف کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
امریکا شریک بزرگ جنایت صهیونیست ها علیه بشریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
کار دیگه ای بر نمیاد ازت
ما هستیم که تعیین می کنیم شرایط رو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
شما چه حمایتی از ایران کردید که باید ایران دستور شما رو اطاعت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
کاخ سفید در کمک به اوکراین زاییده در افغانستان ویمن دودستی خاک برسرش کرده حالا میخواهد این کودکان را بکُشد بگوید پیروزی بدست آمده بیچاره از ابر قدرتی به کودک کُشی رسیده وبه همین هم راضی شده عجب متمدنهایی که در جنگل پیدانمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آمریکا
شاهد گسترش جنگ در منطقه باش...
خودت هم اگر جرأت داشتی بیا...
نیروهای ضد کماندویی ما آماده اند تا سر آمریکاییان و هم‌پیمانانشان را روی سینه شان بگذارند.
شماها که مرد جنگ نیستید.
نامرد جنگ اید.
کودک می کشید!
نوزاد می کشید!
زن و بچه و سالخورده و مظلوم و بیگناه را می کشید!!!
بیا
بیا
بیا
مرد این میدان ماییم.
( شاگردان سردار سلیمانی)
( فدائیان امام خامنه ای)
منتظرتانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
سران کاخ سفید دقیقا ۲ ماه همین اراجیف رو میبافن
ولی میلیاردها دلار خرج اسرائیل کردن
تا خرخره تجهیزات نظامی به کودک کشها رسوندن

دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
کاش این چند روز که اتش بس موقت بود همه مردم غزه رفته بودند،جای دیگر!چه قدر دیگه باید شهید شن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این اسرائیلی ها هستن که باید دست از اشغال بردارن و از فلسطین برن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
پررو .میگه من میزنم با انواع بمب های فسفری و گرسنگی و...کودکان و مردم غزه رو تیکه تیکه می کنم. تو هم ایران و متحدینت فقط بشینید نگاه کنید.آخه اگه شما بیاید جلوی .سربازام فقط یاد گرفتن چه شکلی آدم های ضعیف و زن و بچه رو به خاک و خون بکشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این یعنی ایران آتش بیار معرکه است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۰:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به ولکر تورک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار
در پاسخ به سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Turkey
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خاک بر سر امریکا بزن رژیم منحوس و کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مگر شیطان نیست انسان که نباید از شیطان پیام دریافت کند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۳۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.

آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.

آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
کور خوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
برای شما که بدنشده باخون‌مردم‌فلسطین مظلوم‌دارین کاسبی میکنید ولی همیشه اینطورنیست انشالله بلایی سرتون بیادکه عبرت جهانیان بشه شماوحوش امریکایی واسرائیلی اه مردان وزنان وکودکان یتیم فلسطین وفرزندوعزیزازدست داده گریه هاشون شمارانابودمیکنه ظلم اخرنداره صدام عزیزتون رابه یادبیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
کاخ سفید بهتر است نیروهای خود را به کاخ فرا خواند ودور ابلیسک دعا ونیایش کند
Iran (Islamic Republic of)
: رژیم صهیونیستی در پی تسویه حساب با ملت و مقاومت فلسطین است
۲۲:۲۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
: رژیم صهیونیستی در پی تسویه حساب با ملت و مقاومت فلسطین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
امریکای جنایتکار نمی خواهد شاهد درگیری بیشترباشد خود در درگیری های منطقه یک طرف درگیری است و جز جنایت و مردم فریبی کاری بلد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
هیهات منا الذله، جنگ جنگ تا رفع فتنه در ۹، مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا مرگ بر ال سقوط، حماس و حوثی ها شمارش معکوس نابودی سه شیطان بزرگ امریکا و اسراییل و ال سقوط شروع کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکای کثیف و نجس دهنت را وانکن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
شمار شهدای غزه به ۱۸۴۱۲ نفر رسید سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟

شمار شهدای غزه به ۱۸۴۱۲ نفر رسید سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟

شمار شهدای غزه به ۱۸۴۱۲ نفر رسید سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ترامپ ریس جمهور بعدی امریکاست و با اومدنش دلار گرون میشه و چرخ اقتصاد ایران هم به حرکت در میاد و مالباختگان بورس به اصل پولشون میرسن صددرصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا به طرز بی‌شرمانه‌ای از وتوی خود استفاده تسلیحاتی کرد و اعتبار و توانایی خود برای حفظ صلح و امنیت بین‌المللی را تضعیف کرد. که استفاده آمریکا از وتوی خود درباره این قطعنامه از لحاظ اخلاقی غیرقابل دفاع است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۵۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۵۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت غیر قانونی است و نقض حقوق بشر بوده است
آمریکا جنایتکار شریک جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بوده است.
جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
تعداد شهدای غزه به ۱۸ هزار و ۴۸۷ تن رسید شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. افزایش شمار مجروحان در شصت و سومین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۶ هزار و ۴۸۰ تن در این باره گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در حال کشتار و نسل‌کشی تمام خانواده‌ها در مدارس و محله‌های مسکونی است. که اشغالگران رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس‌ها برای خارج کردن مجروحان و شهدا جلوگیری می‌کند و مجروحان به‌دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهند. تنها در چند ساعت گذشته ۳۱۳ شهید و ۵۵۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد زیادی از جان‌باختگان همچنان زیر آوار و در جاده‌ها رها هستند. شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. ۷۰ درصد قربانیان تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ایران چیکار کرده؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه متهم اصلی است و نه مدعی
آمریکا جنایتکار از مهرماه تاکنون به طور مستقیم از رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و هم در جنگ غزه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است و هنوز هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
آمریکا جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.

وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.

آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون برزگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
انگلیس جنایتکار از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نیروهای نظامی آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی آمریکا جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
همون یک دقیقه از عراق رفتن داعش امد باز خوبه ترامپ با همه حوایی منطقه رو امن کرد رهبران داعش رو کشت تازه تو افغانستان هم تا رفتن طالبان امد به مرز ایران هم حمله کرد
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۱:۵۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
خواستن یه چیزه مجبوربودن یه چیزدیگست
خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در افغانستان چه غلطی می‌کردند؟!
و جهان، خفت و خواری و فرار اظطراری شان را دید.
آمریکا اگر به افغانستان و عراق و لیبی و کشورهای عرب حاشیه نشین و ترکیه و آذربایجان و..... رفته!!!
از بی ارزگی ملت هایشان نبوده...
از بی ارزگی حاکمان شان بوده...
آمریکا را یک بار برای همیشه باید بشکنیم.
آمریکا هیچی نیست.
فقط به بمب اتم می نازد!
که آن هم دیگر منسوخ شده!
بیا تا ببینی.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۴۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
دولت نتانیاهو امنیت و آینده کل منطقه ما را به خطر می‌اندازد تا حیات سیاسی خود را حفظ کند. از دست رفتن جان 19 هزار فلسطینی بی گناه که اکثرا کودک و زن هستند، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است. اسرائیل نباید از این جنایات بی‌پاسخ بگذرد.
دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
عامل اصلی حمله به غزه آمریکا جنایتکار است.
عامل اصلی حمله به غزه انگلیس جنایتکار است.
هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است
آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند
ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تا کنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 2 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا دیوان بین‌المللی کیفری به وظیفه‌اش درباره جنایات صهیونیست‌ها و مزدورانشان عمل نمی کند که هزاران آدم کشته شده‌اند و نسل‌کشی در غزه رخ داده است، به وظیفه ذاتی خودش عمل نکند، دیگر وجود آن چه اهمیتی دارد؟

آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، و احتمالا کانادا به کمک صهیونیست ها به جنگ زن و بچه در غزه آمدند.
عامل اصلی حمله به غزه آمریکا است. بیش از ۶۱ درصد واحدهای مسکونی غزه نابود شده است.
تمام غربی ها و سازمان های به اصطلاح مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایت های صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مقامات و سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در منطقه بودن و هنوز هم هستند.
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
سکوت جامعه جهانی در قبال حملات وحشیانه اسرائیل و آمریکا و انگلیس قابل قبول نیست.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
جنایت های اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در جنگ غزه در این مدت 67 روز به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و اهانت و خیانت سران کشورهای شورای‌همکاری خلیج‌فارس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نباید هم باشید امروزه اسراییل ازعراق توسط بسیج مردمی از سمت یمن توسط انصارالله از لبنان توسط حزب الله در محاصره امری که در طول این ۷۵ سال اخیر سابقه نداشته است جنگ نیابتی که امروزه در خاورمیانه شاهد ان هستیم تازه شروع شده و می رود تا زمینه بخش سقوط خیلی از حکام شکم پاره عرب باشدط
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکار از تسلیحات ساخت آمریکا جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است. اسرائیل جنایتکار از تسلیحات ساخت انگلیس جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار در این مدت 2 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ترامپ، جو بایدن، هر دو جنایتکار هستند و هم سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودن و هنوز هم هستند.
جنایت‌های روزانه صهیونیست‌‌ها در غزه با تصمیم و سلاح آمریکا و انگلیس و آلمان صورت می‌گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.
اسرائیل جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.
در این مدت 67 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سکوت در برابر ظلم به مردم غزه و فلسطین قابل پذیرش نیست کشورهای اسلامی به وظایف خود در قبال مردم فلسطین عمل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
حماس پاسخ حملات صهیونیست ها را داد.
حزب‌الله لبنان پاسخ حملات صهیونیست ها را داد.
ولی اما متأسفانه ارتش سوریه تاکنون پاسخ حملات صهیونیست ها را نداده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۳۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست ها، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و اروپا تصمیم به قتل عام فلسطینی‌ها گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نماینده دائم رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار را در سازمان ملل وابسته به آمریکا و غرب اخراج کنید.

نماینده دائم رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار را در سازمان ملل وابسته به آمریکا و غرب اخراج کنید.

نماینده دائم رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار را در سازمان ملل وابسته به آمریکا و غرب اخراج کنید.

شمار شهدای غزه از مرز 19 هزار نفر عبور کرد و نزدیک به 85 درصد ساکنان نوار غزه به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا و انگلیس آواره شده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
امریکا باید پاسخگوی جنایاتش در غزه باشد.
انگلیس باید پاسخگوی جنایاتش در غزه باشد.
نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد.
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت آمریکا جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت انگلیس جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا شورای امنیت سازمان ملل متحد رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.

آمریکا برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
اروپا برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
انگلیس برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

چرا ایران از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سازمان های بین المللی تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری کرده اند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار با وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه به صورت علنی در ظلم بر مردم فلسطین شریک است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
واشنگتن شریک قتل عام ملت فلسطین است.
واشنگتن شریک قتل عام مردم غزه است.

جو بایدن شریک قتل عام ملت فلسطین است.
جو بایدن شریک قتل عام مردم غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
دونالد ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در تاریخ 13 دی ماه سال 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.

دونالد ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در تاریخ 13 دی ماه سال 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.

دونالد ترامپ جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در تاریخ 13 دی ماه سال 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
جهان باید اقدامی عملی در قبال جنایات آمریکا در غزه انجام دهد. جهان باید اقدامی عملی در قبال جنایات اسرائیل در غزه انجام دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
گروه هفت از رژیم کودک کش صهیونیستی، ائتلاف متجاوز سعودی، اوکراین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت نکند.

گروه هفت از رژیم کودک کش صهیونیستی، ائتلاف متجاوز سعودی، اوکراین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت نکند.

گروه هفت از رژیم کودک کش صهیونیستی، ائتلاف متجاوز سعودی، اوکراین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت نکند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار با وتوی قطعنامه آتش بس شریک نسل کشی اسرائیل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
به نفع آمریکایی هاست که دست از جنایت بردارند.
به نفع صهیونیست‌ هاست که دست از جنایت بردارند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۲۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سازمان های بین المللی تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری کرده اند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
سوال اینجاست که پس چرا شورای امنیت سازمان ملل متحد رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

صهیونیست ها، تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

ارتش فرانسه جنایتکار در دریای سرخ چه غلطی می کند؟
حضور ارتش فرانسه جنایتکار در دریای سرخ غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
ارتش فرانسه جنایتکار حق حضور در دریای سرخ را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت اروپا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت انگلیس جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت فرانسه جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت آلمان جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نیروی هوایی آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. نیروی هوایی اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.

ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.

حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد. حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.

رژیم اسرائیل به همراه آمریکا در حمله علیه مردم غزه مرتکب جنایات جنگی شده است که رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های آمریکایی در این حملات، مرتکب جنایات جنگی شده است. که در آن به این نتیجه رسیده است که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در دو حمله هوایی مرگبار و غیرقانونی به خانه‌های غیرنظامیان در نوار غزه از مهمات ساخت آمریکا استفاده و واشنگتن بصورت مستقیم در این حمله مشارکت کرده است. استفاده ارتش رژیم اسرائیل از مهمات و سلاح های ساخت آمریکا در حملات غیرقانونی که پیامدهای مرگبار برای غیرنظامیان به همراه داشته است باید زنگ خطر را برای دولت بایدن به صدا درآورد زیرا سلاح های ساخت آمریکا کشتار دسته جمعی خانواده های بزرگ فلسطینی در غزه را تسهیل کرده است. آمریکا باید انتقال سلاح هایی که فلسطینی ها به وسیله آنها کشته می شوند را به اسرائیل متوقف کند که واشنگتن باید برای جلوگیری از افزایش خطر ارتکاب نقض قوانین بین المللی فوراً انتقال سلاح به اسرائیل را متوقف کند. دولتی که به تامین سلاح های مورد استفاده برای ارتکاب تخلفات ادامه می دهد، در مسئولیت این تخلفات شریک است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
شورای بی امنیت سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.
شورای حقوق بی بشر سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از عراق خارج شوند
باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از سوریه خارج شوند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اقدامات صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکا جنایکار از 15 مهر ماه تاکنون در غزه مصداق جنایت جنگی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
توی شاد یا ایتا یا سروش به شما پیام داده ...................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
با نمک چشمت نزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
خاک عالم تو سرآمریکای ترسو که فقط یادگرفته با ایران مماشات کند و دیگه مثل زمان جورج بوش توان حمله نظامی را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۰۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
لعنت خدا بر شما وحوش قاتل کفار واسرائیل قاتل غاصب وحشی از حیوان پستر الهی خداوند شماها وهمراهی کنندگان شما رو به عذاب الیم خودش گرفتار ودر جهنمی که برای بیگناهان ساختید گرفتار وبسوزید وجز مشتی خاکستر از شما نماند خدایا خداوندا نابودشان کن انتقام سختی ازشون بگیر این ملت بی‌دفاع رو نجات بده خدا تو را با پهلوی شکسته حضرت زهرا نابودکننده این قاتلان رو همچنانکه نابود کردن قاتلان وضاربین به آن حضرت را الهی امین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
حوثیها مثل این هستند که
یکنفرخودش نخواد کار خلاف بکنه به یک دیوانه پول و مواجبی بده تا براش مشکل ایجاد کنند
Iran (Islamic Republic of)
اما شما قوانین بین‌المللی را زیرپا گذاشتید.
۱۹:۵۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اما شما قوانین بین‌المللی را زیرپا گذاشتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
تو راست میگی!
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۹:۵۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ایران هم باید به آمریکا بگوید تزریق تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی باید متوقف شود. اگر نشود یعنی علاقه شدیدی دارد که ایران را هم درگیر کند و به نوعی اجماع جهانی علیه ایران ایجاد کند و کار او را به همراه غزه یکسره کند. البته خیال خامی است .
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند.

صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند

صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
۱۲
آخرین اخبار