فراخوان دومین جشنواره سرود نغمه‌های روشن فردا

فراخوان دومین جشنواره سرود نغمه‌های روشن فردا باهدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه اعلام شد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان این جشنواره باهدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه با موضوعات ملی و آیینی برای اعضای مراکز کانون و گروه‌های آزاد برگزار می‌شود.


موضوع جشنواره سرود «نغمه‌های روشن فردا» شامل سرزمین من (ایران، وطن، پرچم و...)، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام‌آوران (شخصیت‌های تاریخی و انقلابی)، مراسم و مناسبت‌های ملی و آیینی و آزاد است.


همچنین اعضای مراکز کانون (کودکان، نوجوانان و جوانان (۷ تا ۲۲ سال) اعم از مراکز ثابت یا سیار روستایی و شهری، فراگیر و گروه‌های آزاد (دولتی و مردمی) (۷ تا ۲۲ سال) شرکت‌کنندگان این جشنواره هستند.


جشنواره ملی سرود در دو بخش اصلی و جنبی و بخش اصلی در دو مرحله استانی و کشوری از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان تا ۲۰ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند برای ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره سرود «نغمه‌های روشن فردا» به سامانه جشنواره‌ها و رویداد‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kanoonfest.ir مراجعه کنند ویابه صورت لوح فشرده به دبیرخانه استانی واقع در اصفهان، خیابان کاوه، بعد از پل جابر انصاری، کوچه ۲۷ فارابی، پلاک ۳، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان واحد هنری ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار