کانون‌های پرورش فکری، مراکزی برای رشد فکری نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید برای رونق مساجد در محلات تلاش کند.

نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار مدیر و کارکنان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به کار دقیق دشمن برای انحراف جوانان و نوجوانان گفت: دشمن به طور دقیق کار می‌کند و روی موضوع انحراف جامعه، فکر می‌کند، البته خود شیطان نیز این گونه است و بنای خداوند هم بر امتحان است و تا آخرین امتحان داده نشود سرنوشت انسان مشخص نمی‌شود.


آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد با بیان تفاوت شرایط دسترسی جوانان به فحشا در پیش از انقلاب و پس از انقلاب با توجه به وجود تلفن‌های همراه و فضای مجازی گفت: در روایت داریم زمانی می‌رسد که نگه داشتن آتش در کف دست راحت‌تر از دینداری است.


او  گفت: در مساجد، کانون‌ها باید مرکز فکر باشند و کانون پرورش فکری نیز باید فکر کند که چگونه مسجد محله‌ها را رونق بدهد، چرا که زمانی که افراد در جایی برای یاد خدا جمع شوند این روحیه‌ها را تغییر می‌دهد.


در ابتدای این دیدار نیز مدیر کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در حوزه کودک و نوجوان نیاز به بازسازی و انقلاب فرهنگی داریم، زیرا دچار برخی بیماری‌های مزمن در حوزه کودک و نوجوان شده ایم و نمونه آسیب آن را سال گذشته در حوزه نوجوان دید.


مهدی آقایاری افزود: اکنون دشمن روی ذهنیت مردم نسبت به انقلاب کار می‌کند و با استفاده از سند ۲۰۳۰ برای جا انداختن ناکارآمدی نظام در ذهن کودک و نوجوان برنامه ریزی می‌کند.


او گفت: در کانون پرورش فکری نیرو‌های خنثی نمی‌توانند اثر انقلابی بگذارند، و نیازمند هستیم در حوزه نیروی انسانی افرادی را جذب کنیم که دغدغه انقلابی و التزام عملی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.