معاون استاندار سمنان:

هر دانش‌آموز یک مهارت شعار محوری استان سمنان است

ریواده با بیان اینکه هر دانش‌آموز، یک مهارت شعار محوری در برنامه‌ریزی‌های استان است، گفت: برای تحقق این شعار همه ارگان‌های خصوصی و دولتی همراه باشند.

 احمد ریواده معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه این شعار در گرو مشارکت همگانی است، تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت مجموعه مردمی چه در بخش خصوصی و چه نهاد‌های عمومی، شعار مذکور محقق شود.

وی با بیان اینکه نیاز به کار جهادی در حوزه آموزش و پرورش داریم، گفت: برنامه‌های دولت سیزدهم حول محور تحول‌خواهی قرار دارد و از آنجا که تحول از منظر دولت و مقام معظم رهبری نیز کار جهادی و انقلابی دارد، نیاز به تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی در این حوزه داریم.

ریواده با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی نهاد‌ها و دستگاه‌های علمی و پژوهشی دولتی و غیر دولتی یکی از نیاز‌های ما در مجموعه آموزش و پرورش استان است، گفت: با هم‌اندیشی و هم‌افزایی می‌توان زمینه ارتقای دانش آموزان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات تحول‌آفرین در آموزش و پرورش نیز عدم تمرکز بر حمایت صرف مالی خانواده‌ها و مشارکت‌دادن نهاد‌های علمی، غیر دولتی و مردمی به آموزش و پرورش است، افزود: پرهیز از توجه صرف به آموزش اطلاعات و انباشت آن به دانش‌آموزان از جمله مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.