فرماندار:

اقدامات عمرانی دولت آهنگ توسعه و شتاب آبادانی در چابهار را افزایش داده است

فرماندار چابهار گفت: اقدامات عمرانی دولت نظیر طرح توسعه بندر، ساخت جاده‌های ارتباطی، طرح راه آهن و گاز و صدها طرح بزرگ و کوچک تولیدی و اشتغالزایی آهنگ توسعه و شتاب آبادانی در چابهار را افزایش داده است.

جواد سپاهی در جلسه شورای اداری ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستم اظهارکرد: همه مردم جهان متوجه جنایات این رژیم هستند و باید همه یکصدا با محکوم‌کردن این جنایات در برقراری آرامش در کنار هم باشند.

وی بیان کرد: تمامی مدیران باید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران قدم بردارند و شکرگزار خدای متعال هستیم این خردجمعی در چابهار به بهترین شکل ممکن معنا پیدا کرده است.

فرماندار چابهار خاطر نشان کرد: با وجود کمبودهای موجود، کارهای بسیار عظیمی در سواحل مَکُران انجام شده و همه ادارات در یک راستا و چارچوب قانونی در حال شکل دهی توسعه فرامنطقه‌ای هستند.

وی رسیدن به تمدن نوین اسلامی را از ضروریات توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه عنوان کرد و گفت:همه ما به دنبال یک هدف غایی هستیم و آن رضایت الهی در خدمتگزاری به ولی نعمتان است.

سپاهی اقدامات بسیار خوب در حوزه راه، برقرسانی، گاز، عمران و آبادانی منطقه در حال انجام است گفت: در حوزه انتقال آب به چابهار و بخش های تابعه انقلابی بسیار بزرگ در حال شکل گیری است.

وی برقرسانی به مناطق مختلف و نصب ۳۰۰ ترانس در چند ماه گذشته و ۲۰۰ ترانس طی چند روز آینده و برقدار کردن بیش از ۷۹ مدرسه را فقط قسمتی از خدمات رسانی خوب حوزه برق عنوان کرد و افزود: مانور جهادی روشنایی معابر با نصب و اصلاح ۴۰۰ کلاهک روشنایی یکی دیگر از کارهای ماندگار شرکت توزیع برق استان و شهرستان است که این امر باعث روشنایی کوچه ها و خیابان ها و از همه مهمتر باعث ضریب افزایش امنیت در رفت و آمد ساکنان شده است.

فرماندار چابهار کارهای حوزه نوسازی مدارس ،بهداشت و درمان، بنادر، منطقه آزاد و شهرداری، شرکت گازرسانی، شرکت نفت و سایر کارهای عمرانی سایر ادارات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در حوزه مخابرات متاسفانه مشکلاتی وجود دارد و مردم دغدغه‌هایی دارند و اگر شرکت مخابرات برای حل این مشکلات اقدام مثبتی انجام داده برای ولی نعمتان گزارش دهد تا امید آفرینی و خدمت به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در پایان این نشست از زحمات شاه کرم مسوول سابق نمایندگی بازرسی شهرستان تجلیل و آقای اکبری بعنوان مسوول نمایندگی بازرسی شهرستان معرفی شد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار