۲۴ مددجوی بهزیستی خراسان شمالی خانه‌دار شدند

با ورود جدی و مستمر و پیگیری‌های دستگاه قضایی خراسان شمالی، ۲۴ خانواده مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان بطور رسمی صاحب‌خانه شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در آیین رسمی تحویل مجتمع ۲۴ واحدی به خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گفت: در پی ورود جدی و پیگیری‌های مستمر دستگاه قضایی به ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ۲۴ خانواده مددجوی دارای دو معلول تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان و با حمایت انجمن خیرین مسکن ساز صاحب خانه شدند و بطور رسمی واحد‌های خود را تحویل گرفتند.
حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به اینکه برخی اختلافات حقوقی و قضایی در گذشته بین پیمانکار و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با این پروژه وجود داشت، افزود: در گذشته روند ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی واحد‌های تحویل شده به علت وجود این اختلافات حقوقی و قضایی معطل و متوقف شده بود و علی القاعده در صورت طی روال معمول دادرسی از طریق رسیدگی‌های قضایی ممکن بود این سازوکار با اطاله زمانی زیادی مواجه شود.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به بررسی و استفاده از دیگر سازوکار‌های مسالمت آمیز و راهکار‌های جایگزین فرایند دادرسی، جهت تسریع و تسهیل روند انجام امور افزود: با ورود دستگاه قضایی در سال ۱۳۹۹ توافقی همه جانبه حاصل و سپس با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین طرفین، سرانجام این مسأله به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شد و به همین اعتبار فرایند انجام پروژه دوباره از سر گرفته شد و هم اکنون با اتمام کار شاهد تحویل رسمی این واحد‌ها به مددجویان تحت پوشش بهزیستی هستیم.
وی با اشاره به وجود برخی نقایص و مشکلات ساختاری دیگر از جمله در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین برخی از امکانات اولیه مورد نیاز این مجتمع از مسؤولان ذی ربط خواست در انجام تکالیف و وظایف و ایفای تعهدات قانونی خود تسریع کنند.

برچسب ها: مددجویان ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.