مربی گلر‌های فولاد: هاشمی‌نسب به من و خانواده‌ام بی‌احترامی کرد

نادر غبیشاوی، مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال فولاد در مورد درگیری در پایان بازی با نیمکت استقلال گفت: هاشمی‌نسب به من فحاشی کرد.

نادر غبیشاوی در مورد درگیری با کادر فنی استقلال در بازی شب گذشته گفت: هاشمی‌نسب به همسر، مادر و خواهرم بی‌احترامی و آخر بازی هم من را تهدید کرد! او همیشه اخلاقش تنش‌زا است و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند. او ۱۷ سال با من هم‌خانه، هم تیمی و دوست بوده، ولی متأسفانه حرمت آن روز‌ها را نگه نداشت. من از کادرفنی استقلال و نکونام هم ناراحت هستم.

 وی ادامه داد: حتماً نکونام این چیز‌ها را شنید، ولی تعجب می‌کنم چرا جلوی بی‌احترامی کادرش را نگرفت. من با نکونام رفت و آمد خانوادگی دارم. حتی پسر‌های ما با هم دوست هستند و نمی‌دانم چرا جلوی این کار را نگرفت.

 وی افزود: هاشمی‌نسب مثل همیشه فحاشی کرد و بعد از دید خارج شد. تنش‌ها وجود دارد، ولی باید حرمت‌ها را نگه داریم. از اول بازی شروع به بد و بیراه گفتن کرد. آدم هم صبرش یک جا لبریز می‌شود. کارم را تأیید نمی‌کنم، اما یک جا‌هایی دست خود آدم نیست.

غبیشاوی ادامه داد: کسانی که هاشمی‌نسب را می‌شناسند می‌دانند او توهم دارد و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند و بعد هم با او درگیر می‌شود!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
جالبه پارسال همه پرتغالی بلد بودن ومی گفتن ساپینتو فحش داده امسال که ساپینتو نیست به هاشمی نسب بند کرده اند فحاشی کرد بسه دیگه آقای غبیشاوی این ترفندها دیگه نخ نما وقدیمی شده برو پیکارت بدبخت بینوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
ببین آقا یا خانم محترم ناشناس.نیمکت استقلال نیمکت پر حاشیه ای هست.بدور از احساسات و طرفداری از رنگ خاصی میگم.اگر مدیران باشگاه این نیمکت پرحاشیه رو اروم نکنند در بلند مدت طرفدار فوتبال و استقلال ضرر میبینند.
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۵:۴۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
هاشمی نسب نمک دان شکنه.برگردین به سالهای قبل ببینین نون ونمک پرسپولیس وعلی پروین خوردونمکدان شکست.این چه دوستیه شماداری آقای غبیشاوی.جطوری توی اون همه سالهانشناختیش وعصبیه.خیلی بازیکنابین تیمای پرسپولیس واستقلال جابجاشدن.اما کدامشون تاحالا به نمکدانشون بی احترامی کردن؟تماشاگرابه اونام فحاشی کردن ولی اوناجوانمردانه به تیماومربیان توهین نکردن.هاشمی نسب دست برداروبرای همیشه خوب باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
مهدی هاشمی نسب .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
این است مکتب تیم دوچرخه سازی تیم‌ دوم پایتخت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
این بازی فوتبال نیست اگر اقایان فکر می کنند که با این همه بودجه و هزینه کرد فوتبال ارایه می دهند واقعا خاک عالم بر سر تان باد امروزه روزی است که فوتبال ما درجا زده و عقب گرد داشته است دیگر دوران شکوفایی در اسیا تمام شد تیم های عربی چه از لحاظ بازی فوتبال و چه فرهنگ تماشاچی از ما جلو زده اند وقتی کار دست یک عده نادان و. احمق باشد وضعیت بهتر از این نخواهد شد
آخرین اخبار