کشف نیم تن تریاک در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر با کشف نیم تن تریاک در دو عملیات مقتدرانه پلیس استان در شهرستان‌های " لاشار و سراوان" خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل دو محموله مواد مخدر توسط اعضای باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان های" لاشار و سراوان" به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

 وی در ادامه افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند‌های مسلح را که با سه دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله‌های مواد مخدر در محور‌های فرعی شهرستان موصوف بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات‌ها ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که با اقدام برتر پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان با درگیری‌های مسلحانه، سه دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مهمات مربوطه و دستگیری یک نفر قاچاقچی در این عملیات ها، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، نیم تن تریاک کشف کردند.

 

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار