۹۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات ویژه و مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های خاش و گلشن خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار کرد: در راستای کنترل، مراقبت و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و گلشن با رصد اطلاعاتی و پشتیبانی فنی مرکز استان، از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی مطلع و با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از جا به جایی محموله های سنگین مواد مخدر به مرکز استان دست یافتند.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و ماموران پلیس در شهرستان های موصوف در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی و با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در مرکز استان مناطق مورد نظر و تحرکات قاچاقچیان را در کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل های مورد نظر را داشتند که با اقدام متقابل ماموران انتظامی سه قاچاقچی را دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری نیز از آنان توقیف شد.

وی تاکید کرد: در عملیات مقتدرانه پلیس در مجموع ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل تریاک و حشیش کشف شد.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار