خدمت رسانی با کیفیت و تکریم گردشگران اولویت اصلی هتل داران است

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: تکریم و خدمات رسانی صحیح و با کیفیت به گردشگران اولویت اصلی هتل داران در استان است و به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 محمدهادی طهرانی مقدم  در حاشیه بازدید سرزده از یکی از هتل‌های مطرح زاهدان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع، گردشگر و مهمانان داخلی و خارجی جزو اولویت‌های اصلی این اداره کل و تمامی هتل داران و متصدیان مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: زمانی که یک گردشگر در مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان سکونت موقت پیدا می‌کند نباید کوچکترین کمبود از لحاظ خدمت رسانی متوجه وی شود تا مبادا رسم مهمان نوازی مردم استان مورد خدشه واقع شود و با نارضایتی عازم دیار خود شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در راستای صیانت و احترام به حقوق مسافران و گردشگران، بازدیدهای سرزده از هتل ها و بوم‌گردی ها در دستورکار قرار گرفته و این امر به صورت دائمی انجام می‌شود.

به گفته وی؛ هتل داران آبروی میراث فرهنگی و مردمان سیستان و بلوچستان هستند و هرگز اجازه نمی‌دهیم که فردی با کوتاهی‌های خود به این اعتبار و آبرو ضربه وارد کند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده مشکل و قصور در این مراکز اطلاع دهند تا بلافاصله کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی و پیگیری در محل حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار