تشکیل ۸۲ پرونده در زمینه کالا‌های قاچاق و تقلبی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل ۸۲ فقره پرونده برای فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا‌های قاچاق و تقلبی در سال جاری در این استان خبر داد.

مسعود ایرانی گفت: امسال ۳۱ هزار و ۷۱۳ مورد سرکشی از واحد‌های صنفی، تولید و خدماتی از سوی بازرسان صنعت، معدن و تجارت در راستای مقابله با هر گونه نگهداری، عرضه و فروش کالا‌های قاچاق و تقلبی انجام و به تشکیل تعدادی از پرونده‌های مورد اشاره منجر شده است.

او افزود: همچنین در این مدت ۱۱۲ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و اماکن عمومی، اتاق اصناف، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برای نظارت بر گروه‌های کالایی لوازم یدکی و خانگی، کالا‌های دخانی، مواد آرایشی و بهداشتی، پوشاک و منسوجات، طلا و جواهر در استان برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: مجموع ارزش پرونده‌های تشکیل شده ۱۴۷میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بوده که پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی، برای رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان فرستاده شده است.

او با تاکید بر برخورد قاطعانه با قاچاق کالا در سطح عرضه به منظور حمایت از تولید ملی و توسعه اقتصادی، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را برای رسیدگی با سامانه ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت درمیان بگذارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.