اعزام ۱۲۰ مددجوی شهرستان چاراویماق به مشهد مقدس

ظهرامروز ۱۲۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چاراویماق و روستا‌های آن در قالب طرح شوق زیارت برای زیارت امام هشتم (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

رییس کمیته امداد شهرستان چاراویماق گفت:  با توجه به آثار گسترده معنوی زیارت ائمه اطهار (ع) و با عنایت به سابقه اعزام مددجویان تحت حمایت ‏کمیته امداد به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی در سال‎های گذشته و به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای دریافت کمک‎های ‏مردمی و اعزام نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده اند طرح «شوق زیارت»، با همکاری سازمان حج و ‏زیارت، کمیته امداد و نیکوکاران اجرا شده است. 

اسدنژاد  با اشاره به اینکه این طرح بستر مناسب برای رساندن کمک‎های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند، افزود: در قالب این طرح نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات و مشهد فراهم شود.

وی گفت: در این راستا ۱۲۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان و روستا‌های آن به مدت ۵ روز برای زیارت بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند و از غذای متبرک حضرت متنعم می شوند.

برچسب ها: مشهد مقدس ، شوق زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار