نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان کاهش یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با پیگیری های صورت گرفته، نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در این استان از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان کاهش یافت گفت: در این راستا بیش از ۹ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در استان پیشرفت بالای ۶۰ درصد دارند که شامل این کاهش سودبانکی می شوند و با مصوبه شورای پول و اعتبار و موافقت رییس‌کل بانک مرکزی، پرداخت پنج درصد مابه‌التفاوت این سود بانکی از سوی بانک مرکزی پرداخت می شود.

این مسوول ادامه داد: اطلاعات مربوط به کد پروژه، متولی ساخت، استان، شهر، نام پروژه و تعداد واحد، روش ساخت و وضعیت پروژه جهت اعمال کاهش نرخ سود برای دوران مشارکت و فروش اقساطی به بانک مسکن ارسال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: بنا به نامه ارسالی به مدیرعامل بانک مسکن از وی درخواست شده، موافقت با کاهش سود بانکی تسهیلات مسکن به شعب بانک مسکن در استان زنجان ابلاغ شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پس از دریافت بخشنامه، مدیریت شعب بانکهای استان زنجان پروژه‌های مذکور را با نرخ سود ۱۸ درصد قسط بندی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.