حضور در پای صندوق رأی جهاد امروز ماست

اصفهانی‌ها در پای صندوق رای بیش‌ترین مشارکت را ثبت خواهند کرد.

نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: یکی از جهاد‌های امروز حضور پای صندوق‌های رأی دانست وافزود: انشاالله به کوری دشمنان رای اصفهان در کل کشور بالاتر است.


آیت الله طباطبایی افزود:همه گرانی‌ها را به گردن دولت نیندازید، دولت یک منبع مالیات و یک منبع نفت دارد و غیر از این چیزی برای خرج کردن ندارد و نباید لیوان خالی را بینید.


او گفت: امام خمینی (ره) از سال‌ها پیش بسیاری وقایع امروز را اندیشیدند و در اولین اقدام دستور به تعطیلی سفارت اسرائیل و بازگشایی سفارت فلسطین دادند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد افزود: رژیم صهیونیستی دست نشانده آمریکای جنایتکار و انگلیس است تا در قلب کشور‌های اسلامی نفوذ کنند، امروز شاهدیم در بسیاری از کشور‌های اسلامی دولت‌های وابسته به آمریکا حضور دارند که جرأت کمک به مردم مظلوم فلسطین را ندارند و ذلت استکبار را پذیرفتند.


خطیب نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه برخی مواقع انسان دچار قضاوت کودکانه می‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر برخی دچار این قضاوت کودکان شده‌اند و خدمات انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند. ضرورت دارد نیمه پر لیوان را ببینیم امروز آن قدر ایران سربلند شده که مقامات آمریکایی واهمه حضور ایران در جنگ اخیر را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.