ملت مظلوم فلسطین با دستان خالی در مقابل دشمن استقامت کرده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: استقامت، سربلندی، عزت و سرافرازی را به دنبال دارد که این مهم در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نمود داشت و حال نیز ملت مظلوم و سرافراز فلسطین ۷۵ سال با دست خالی جلوی دشمن استقامت کرده است.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان گفت: استقامت ملت فلسطین به طوفان الاقصی منجر شد و تمامی تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کرد یک مگس را رادار‌های ما تشخیص می‌دهند بر باد رفت.

وی با بیان اینکه این عملیات لرزه بر جان آن‌ها انداخت و ابهت پوشالی شان شکسته شد اضافه کرد: به شهادت رساندن این همه کودک بر جهانیان آشکار کرد که رژیم دروغین چه جنایتی را مرتکب شده است.

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: حامیان و پایه گذاران این رژیم هم بعد ۲ ماه استقامت این ملت مظلوم به رغم تمام جنایت‌ها به این باور خواهند رسید که شکست خورده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی فاجعه غزه به قدری بزرگ است که واقعیت برای افکار عمومی جهان برملا شده است و راهی برای انکار و پنهان کردن آن وجود ندارد.

امام جمعه زنجان یادآور شد: طبق فرامین قرآنی اگر استوار و صبور باشیم و مسیر حق را بپیماییم به پیروزی خواهیم رسید.

حجت الاسلام خاتمی همچنین به ۱۹ آذر روز تشکیل شورای عالی فرهنگی و بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این ارتباط اشاره کرد و گفت: به گفته امام راحل حفظ فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی مسوولیت بزرگی است.

وی با بیان اینکه تدابیر فرهنگی و صف آرایی فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تلاش دشمن اهمیت بسزایی دارد گفت: دستگاه‌های متولی امر در این خصوص وظیفه سنگینی را بر عهده دارند ودفاع و تبیین فرهنگ باید باهم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو نیز گفت: مردان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مدیریت در آینده، نسل جوان هستند.

وی یادآور شد: تربیت نسل جوان مومن، انقلابی، نخبه، دلسوز در سنگر درس، تحصیل و تهذیب مساله حائز اهمیتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.