میزبانی سمنان برای همایش ملی کویرنوردی برنامه‌ریزی شد

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: همایش ملی کویر نوردی، جشنواره ملی جاده ابریشم و پیاده‌روی خانوادگی و پخش زنده از شبکه سه صدا و سیما از مهمترین برنامه‌های این هیات تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

همت هادیان رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: تشکیل شورای رسانه و ورزش، برگزاری جشنواره ورزشی مختص اهالی رسانه طی رایزنی فدراسیون از دیگر برنامه‌های پیش‌روی هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان است.

وی ادامه داد: پیاده‌روی خانوادگی ماهیت تفریحی و ورزشی دارد که نقشی موثر در ترغیت خانواده‌ها به ورزش و توجه به سلامت دارد، از این رو برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همواره جزو برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان است.

به گفته وی، ۳۵ رویداد فرهنگی نیمه نخست امسال توسط هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان برگزار و ۲۳۰ ورزشکار و پیشکسوت تجلیل شدند که از این تعداد یک نفر مربی و یک نفر داور و هشت ورزشکار تیم آتش نشانان شاهرودی اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه بودند که موفق به کسب مقام ششم شدند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: این هیات توسعه ورزش به صورت اقشاری در سن‌های مختلف کودکان، سالمندان، زندانیان و دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌کند و اکنون ۳۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصر گاهی در استان سمنان فعال است.

هادیان بیان کرد: ۶ جاده سلامت در شهر‌های مختلف از جمله سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و سرخه وجود دارد و ۱۸ بوستان برای فعالیت ورزشی در صبح و عصر در این استان مهیا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.