افتتاح دانشکده علوم پزشکی البرز با حضور رئیس‌جمهور

دانشکده خیر‌ساز علوم پزشکی استان البرز، فردا با حضور آیت‌الله رئیسی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

دانشکده خیر‌ساز علوم پزشکی استان البرز که توسط یک خیر ساخته شده است ، از نظر تجهیزات، امکانات و فناوری ،جزو برترین دانشکده های کشور محسوب می شود.

 ساختمان مذکور بر روی زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع ، با زیربنای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۵ طبقه و ۳ بلوک، ساخته شده است.

 با احتساب ارزش روز،  برای احداث این پروژه‌ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آقای سید محرومان شما که در انتخابات شعار میدی سید محرومان مبارزه با تبعیض و محرومان بودید چطور تا حالا درک نکردید خدمتگزاران وسریدارا ن مدارس با هفت میلیون نهصد چگونه با 3 تا بچه زندگی میکنن زندگی میگذارنن باید خودمون از پله ها بیندازیم پایین خودکشی کنیم تا بفهمی نمیتوانیم با این حقوق تورم زندگی کنیم ولی سعی کن شعار انتخابات خودتو عوض کن
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۵:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم از همان ابتدا هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم دشمنان نداشته است. دولت، مسئولان و نمانیدگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (سیزدهم آذرماه)، بازنشستگان شرکت مخابرات در چندین شهر از جمله اصفهان، اردبیل، اهواز، اراک و زاهدان، در اعتراض به اجرا نشدن آیین نامه‌ی استخدامی و رفاهی سال ۱۳۸۹ و به رسمیت شناخته نشدنِ حقوق قانونی خود دست به تجمع صنفی زدند.
این بازنشستگان که مقابل دفاتر منطقه‌ای شرکت مخابرات در استان‌های مختلف حاضر شدند، خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی خود شدند و اعلام کردند قانون بایستی اجرا شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۳:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم/ ولی اما متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟/ اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است. امروز جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مگه کرج تا حالا دانشکده پزشکی نداشته ؟؟
آخرین اخبار