انتخابات مظهر قدرت، مشروعیت ملت است

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت، مشروعیت ملت است، گفت: پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را در جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

سعید حیدری چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه‌های تنگستان اظهار کرد: در خاکی که رئیس‌علی دلواری و محمد احمدی جوان‌ها پرورش داده می‌شوند و رشد و نمو پیدا می‌کنند و به جهان معرفی می‌شوند قطعاً انتظار همین تعالی، ترقی، پیشرفت، اقتدار صلابت و شکوه است.

وی تصریح کرد: امروز نقش دانشگاه، آموزش و پرورش، دانشجو، دانش آموز در پرداختن به ظلم و جنایاتی که توسط رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی و پشتیبان حقیقی و جنایات کار اصلی در عالم بشریت دولت تروریست آمریکا است.

حیدری ادامه داد: امروز دانشجویان و دانش آموزان ما با اولویت باید تلاش کنند که نقش خود را در تبیین جنایات جنگی رژیم کودکش صهیونیستی با تحقیق؛ پژوهش و اجتماعات اعتراضی مشخص کنند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اضافه کرد: مسئله انقلاب اسلامی و نقش آن در دفاع از ملت‌های آزاده، از آرمان‌ها، دین مبین اسلام و تمامی چیزی‌هایی که به سمت صلح و زندگی بر مبنا ارزش‌ها سوق می‌دهد، است.

وی گفت: زمانی که سیم خار دار را از ایران دریغ می‌کردند و در یک آرایش جنگی علیه جمهوری اسلامی تمام قد علیه ایران ترسیم و تحریم می‌کردند در حال که از کمترین امکانات برخوردار بودیم می‌ببینم جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه به برکت همین دانشجویان، دانش آموزان و جوانان و زنان به سطحی رسیده است که امروز هر جایی جنگی اتفاق می‌افتد که بر مبنای نگاه خصمانه رژیم‌های استکباری نسبت حضور جمهوری اسلامی ایران را ادعا می‌کنند.

حیدری اضافه کرد: امروز فضا برای نفوذ دشمن از طریق زمین، هوا و دریا متأثر از این اقتدار بسته شده و حوزه نفوذ دشمن ادراک و ذهن است و ما با کمترین نگران از تهاجم دشمن از زمین، هوا و دریا مواجهه هستیم به برکت همین قدرتی که جمهوری اسلامی ایران متأثر از استفاده از ظرفیت جوانان ارزشمند این آب و خاک است.

وی بیان کرد: امروز فضایی برای عرضه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای تمامی رده‌های سنی و اقشار اعم از دانشجو، دانش آموز آماده است و اختصاص به دهه خاصی نیست.

وی گفت: نگاه دولت مردمی جمهوری اسلامی ایران استفاده از ظرفیت جوانان، زنان اندیشمند، نخبه‌ها، دانشجویان فرزانه است و نباید هیچ حاشیه‌ای شما را از تحقق اهدافتان باز دارد، آنچه مقرر است فکر، اعلام، موضوع حتماً پژوهش کنید.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: همه شما برداران و خواهران، دانشجویان و دانش آموزان نقش اساسی در اصلی تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دارید انتخابات مظهر قدرت، مشروعیت این ملت است.

وی گفت: پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم و قطعاً با حضور چنین جمعی، دانشجویان و دانش آموزان انتخابات پیشرو یک انتخابات حماسی خواهد بود و در جمهوری اسلامی ایران اسفند ماه حماسه دیگر رقم خواهند زد و نقش شما اساسی و اصلی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.