عذرخواهی جانسون به دلیل اشتباهاتش در زمان همه‌گیری کرونا

نخست وزیر پیشین انگلیس از مردم این کشور به دلیل درد و رنج‌های دوره همه‌گیری کرونا عذرخواهی کرد.

انگلیس دوران سختی را پس از خروج از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت سپری می‌کند. این در حالی است که همه گیری کرونا و تبعات سنگین آن بار مضاعفی را بر دوش مردم این کشور گذاشت. به همین دلیل مقامات این کشور به دنبال دل جویی از مردم هستند. 

به گزارش تله تریدر، بوریس جانسون، نخست وزیر پیشین انگلیس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد به دلیل درد و رنج و مشکلاتی که در دوره همه گیری کرونا بر مردم کشور وارد شد به طور رسمی پوزش می‌خواهم.

وی این نظر را در یک جلسه استماع عمومی درباره یک تحقیق مستقل پیرامون همه گیری کووید ۱۹ در انگلیس مطرح کرد. 

چند معترض در این جلسه از سیاست‌های جانسون در طول همه گیری کرونا انتقاد کردند و به همین دلیل از جلسه استماع اخراج شدند. در یکی از پلاکارد‌هایی که از سوی معترضان حمل می‌شد نوشته شده بود: درگذشتگان نمی‌توانند عذرخواهی شما را بشنوند!

جانسون در ادامه خاطر نشان کرد: تردیدی وجود ندارد که دولتی که من در آن زمان رهبری آن را برعهده داشتم می‌توانست گام‌های متفاوتی بردارد. با این حال، با توجه به آنچه می‌دانستیم و اطلاعاتی که در اختیار داشتیم تصور می‌کنم که بهترین عملکرد ممکن را ارائه کردیم. 

وی در پایان با اشاره به اشتباهات دولتش در طول تصدی نخست وزیری انگلیس اعلام کرد من مسئولیت شخصی همه تصمیمات که گرفته ایم را شخصا برعهده می‌گیرم. 

دولت جانسون رسوایی‌های زیادی داشت که معروف‌ترین آن برگزاری جشن و اجتماع مخفیانه دولتش در بحبوحه همه گیری کرونا و درخواست از مردم برای عدم برگزاری جشن و دورهمی‌ها مرسوم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یادمان باشد کرونا همچنان باقی است و ادامه خواهد داشت خشم و قضب و دست انتقام خداوند بر جهان سایه افکنده و بینی ظالمان و ستمگران را بر خاک مالیده و همچنان از ترس جانشان در لاک خود فرو رفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
اینا همین طورن مثلا می زنن چند میلیون آدمو می کشن بعد معذرت می خوان. خیلی قشنگه و شیک میگن I am sorry.
آخرین اخبار